תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • פיגו
  • פיגו בוקסר
  • פיג'ו בוקסר 2014 מתחדש

    פיגו בוקסר

    המסחרית הגדולה של פיג'ו, הבוקסר, עוברת מתיחת פנים לשנת 2014 ביחד עם אחותה התאומה סיטרואן ג'אמפר.

    • 23-04-2014
    • מאת: אלירן אברזל

    פיג'ו בוקסר מתחדש במתיחת פנים לשנת 2014, ביחד עם אחיו התאום (והפחות מוכר בישראל) סיטרואן ג'אמפר. הבוקסר הוא הרכב המסחרי הגדול של היצרנית מצרפת, שמיוצר בשיתוף פעולה עם קבוצת פיאט (הבוקסר תואם לפיאט דוקאטו). למעשה, מדובר ברביעייה של דגמים כמעט זהים שכן לאחרונה החלה פיאט לייצר את הדוקאטו גם במדי דודג' ותחת השם Ram ProMaster, בעיקר בעבור שוק המסחריות האמריקאי.

    הדור הנוכחי של הרביעייה הושק כבר בשנת 2006 וזו היא למעשה מתיחת הפנים הראשונה שעובר הדגם. בעבור פיג'ו וסיטרואן, מדובר בהזדמנות נהדרת ליישר קו עם שפת העיצוב הנוכחית של דגמי הנוסעים שלהם, שפת עיצוב שהשתנתה לאחרונה. אבל מתיחת הפנים הזו מגיעה גם בדיוק בזמן, רגע אחרי שמרצדס ספרינטר קיבל מתיחת פנים ורגע לפני שאיווקו דיילי מושק גם הוא בדגם חדש.

    פיג'ו בוקסר 2014

    החידוש העיקרי שמציג פיג'ו בוקסר 2014 הוא כאמור לעיצוב החיצוני. פנסי החזית קיבלו עיצוב חדש ותאורת DRL מבוססת LED. גם הסמל הקדמי הוחלף וכעת הוא כולל גם סטיקר כסוף עם הכיתוב Peugeot, משהו שמזכיר מאוד את פיג'ו 208. יש גם שינויים לפגוש הקדמי, לגריל הקדמי, לפנסים האחוריים ולפנס הבלימה האחורי.

    בתוך תא הנוסעים יהיה אפשר למצוא, כך מבטיחים בפיג'ו ובסיטרואן, הנדסת אנוש משופרת הכוללת מושבים משופרים עם תנוחת ישיבה טובה יותר ומושב נהג הידראולי עם שיכוך משופר. מערכת השמע המקורית הוחלפה באחת מודרנית יותר, הכוללת כעת גם מסך מגע צבעוני, דיבורית בלוטות' וחיבור USB.

    פיג'ו בוקסר 2014

    המפרט הטכני של פיג'ו בוקסר וסיטרואן ג'אמפר ישאר כמעט ללא שינוי. היצע המנועים כולל שלושה מנועי טורבו-דיזל בנפח של 2.2 ליטרים, בהספקים של 110, 130 או 150 כוחות סוס. הגרסה החזקה ביותר תוצע עם מנוע טורבו-דיזל בנפח של 3.0 ליטרים שהספקו המרבי הוא 180 כוחות סוס. בנוסף יוצעו גרסאות חסכוניות במיוחד של הדגם, e-HDi 130 ו-e-HDi 150, שיצוידו גם במערכת Start&Stop שתחסוך בממוצע לדברי PSA כחצי ליטר של סולר לכל 100 קילומטרים של נסיעה.

    הדגם המחודש צפוי להופיע באירופה עוד השנה. בהמשך הוא צפוי להגיע גם לישראל, אך מועד מדויק טרם נמסר לנו מחברת לובינסקי, יבואנית פיג'ו לישראל.

    פיג'ו בוקסר 2014

    dddd