תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • לנדרובר
  • לנדרובר פרילנדר
  • הפרילנדר של לנד-רובר מקבל מתיחת פנים קלה

    לנדרובר פרילנדר

    לנד-רובר מעדכנת את הפרילנדר לקראת שנת 2011 ומשדכת לו מנוע טורבו-דיזל חדש בנפח 2.2 ליטרים, חסכוני יותר וירוק יותר.

    • 04-08-2010
    • מאת: מערכת CarsForum

    האם לנד-רובר נוטשת את מסורת השטח הארוכה לטובת שיפור הרווחיות? לפני כחודש חשפה לנד-רובר את האיבוק ושיגרה רמזים בעובי של פיל לגבי יכולות השטח שלו. כעת מודיעים בלנד-רובר על מתיחת פנים לפרילנדר ומציגים גרסה חדשה, נטולת הנעה כפולה. הנהלת החברה לא חוששת לציין כי אנו צפויים לראות בקרוב דגמים נוספים נטולי הנעה כפולה, וזאת על מנת להגדיל את המכירות של המותג באירופה.

    אז מה חדש בפרילנדר? עיקר החידוש הוא מנוע הטורבו-דיזל בנפח 2.2 ליטרים, שישווק בהספקים של 150 ו190 כ"ס ויחליף ככל הנראה את מנוע ה2.2 ליטרים הקודם של הפרילנדר. המנוע החדש מצויד במגדש טורבו בעל גיאומטריה משתנה, מסנן חלקיקים, עומד בתקן זיהום האוויר המחמיר EU5 ומציג תוצאות פליטת מזהמים נאות. הגרסה החלשה של המנוע תשווק עם תיבת הילוכים ידנית (ואופציה למערכת Stop&Start) או עם תיבה אוטומטית. הגרסה החזקה תשווק עם תיבה אוטומטית בלבד. הגרסה בעלת ההנעה הקדמית תשווק בשלב זה עם המנוע החלש (150 כ"ס) ותיבת הילוכים ידנית בלבד, לטובת שיפור תצרוכת הדלק כמובן.

    בנוסף למנוע החדש, עודכן גם העיצוב של הפרילנדר. חזית הרכב קיבלה פגוש חדש, פנסים חדשים ועיצוב מחודש לגריל. מגוון הצבעים גדל וגם מגוון החישוקים. בתוך תא הנוסעים תמצאו לוח שעונים מחודש ורמות אבזור חדשות שכוללות בין היתר מושבי עור איכותיים מתכווננים חשמלית.
    השיווק יחל בעוד מספר חודשים, המחיר צפוי להישאר דומה למחיר הנוכחי.

    לנדררובר פרילנדר

    לנדררובר פרילנדר

    dddd