תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • פורד
  • פורד פוקוס 4 דלתות
  • פורד פוקוס סדאן 2015

    פורד פוקוס 4 דלתות

    מתיחת הפנים שתעבור ב-2015 פורד פוקוס מגיעה עכשיו גם לדגמי הסדאן. הצצה ראשונה אל הדגם שייחשף במלואו לקראת סוף החודש.

    • 10-04-2014
    • מאת: מערכת CarsForum

    גרסאות סדאן של רכבים משפחתיים לא ממש נפוצות במערב אירופה וזוכות להצלחה גדולה בעיקר בארצות הברית, במזרח אירופה ו... בישראל. זה יכול אולי להסביר מדוע שמרה פורד את השקתה של גרסת הסדאן לתערוכת הרכב של ניו-יורק ולא השיקה אותה ביחד עם שאר דגמי 2015 של פורד פוקוס בתערוכת הרכב של ג'נבה. הסדאן, כמו דגמי ההאצ'בק והסטיישן, צפויה להגיע לקראת סוף שנת 2014 או תחילת 2015.

    פורד פוקוס סדאן 2015

    באופן לא מפתיע כוללת מתיחת הפנים של פורד פוקוס סדאן 2015 את כל העדכונים העיצוביים שהוצגו בגרסאות האחרות. עדכונים אלו כוללים פגוש קדמי בעיצוב חדש, גריל קדמי גדול יותר, פנסי חזית חדשים, מכסה מנוע בעיצוב מעט שונה ופנסים אחוריים בעיצוב חדש.

    בנוסף מנצלת פורד את ההזדמנות כדי להציג את חבילת ה-SE Sport Package של גרסת הסדאן הכוללת מנופי העברת הילוכים מאחורי ההגה, בולמי זעזועים בכיול שונה, חישוקי סגסוגת 17 אינטש' בעיצוב חדש ומספר תוספות קוסמטיות (כמו הכנף הקטנה שיושבת על דלת תא המטען).

    פורד פוקוס סדאן 2015

    מתחת למכסה המנוע של פורד פוקוס סדאן 2015 יסתתרו אותם המנועים שהוצעו עד כה, בתוספת מנוע חדש – 1.0 ליטר טורבו-בנזין (EooBoost) בהספק מרבי של 123 כוחות סוס. הוא ישודך לתיבת הילוכים ידנית עם שישה הילוכים, ללא אופציה לתיבת הילוכים ידנית. המנוע ה"ישראלי" של הפוקוס סדאן, 1.6 ליטר בנזין ללא טורבו עם 125 כוחות סוס, צפוי להישאר ללא שינוי.

    בתוך תא הנוסעים ניתן יהיה למצוא את רוב השינויים שהוצגו לראשונה בדגמי ה-5 דלתות, שינויים שנועדו לפתור חלק מהביקורות שספק הדגם הנוכחי עם השקתו. בין היתר ניתן יהיה למצוא קונסולה מרכזית בעיצוב חדש, גלגל הגה עם פחות כפתורים, גלגל הגה בעיצוב חדש ומערכת שמע עם מסך מגע.

    פורד פוקוס סדאן 2015

    dddd