תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • אופל
  • אופל מוקה
  • אופל מוקה מגיע לישראל

    אופל מוקה

    אופל מוקה, הג'יפון הקטן והחדש של אופל, מגיע בימים אלו לישראל עם מנוע 1.4 ליטר טורבו בנזין ומחיר שיחל ב-145 אלף ש"ח.

    • 09-04-2014
    • מאת: מערכת CarsForum

    כמעט שנתיים חלפו מאז נחשף לראשונה אופל מוקה, ורק עכשיו הוא מגיע ארצה. המוקה הוא רכב הפנאי הרך והקטן (ג'יפון, בקצרה) של אופל, קרוב משפחה של שברולט טראקס שכבר משווק בישראל מאז סוף השנה שעברה. המוקה יוצג לראשונה בישראל בתערוכת הרכב אוטומוטור שתיפתח בפסח הקרוב ושיווקו בכל אולמות התצוגה של אופל יחל מיד לאחר החג. בהמשך השנה צפויה להצטרף אל המוקה גם מכונית המיני המעוצבת אופל אדם, שנחשפה גם היא בשנת 2012 וזוכה עד כה להצלחה נאה באירופה.

    אופל מוקה

    אופל מוקה יציע מידות נדיבות יחסית למקובל בקטגוריית רכבי הפנאי הקטנים. אורכו 428 סנטימטרים, כך שהוא ארוך בכ-15 סנטימטרים ממוביל הקטגוריה, ניסאן ג'וק. אורכו של בסיס הגלגלים במוקה עומד על 255 סנטימטרים, ארוך משל הג'וק אך קצר מזה של רנו קפצ'ור. גם נפח תא המטען גדול יחסית ועומד על 356 ליטרים, שוב גדול מהג'וק אך קטן מהקפצ'ור.

    לישראל יגיע המוקה עם מנוע הטורבו-בנזין 1.4 ליטר המוכר של היצרנית, שהוא כיום הבסיס של משפחת דגמי האסטרה. למנוע זה הספק מרבי של 140 כוחות סוס והוא משודך לתיבת הילוכים אוטומטית עם שישה הילוכים. יחד הם מספקים ביצועים סבירים (זינוק מעמידה ל-100 קמ"ש ב-9.8 שניות) וצריכת דלק של כ-14.7 קילומטרים לליטר על פי נתוני היצרן.

    אופל מוקה

    אופל מוקה יושק בישראל ברמת אבזור אחת בלבד. האבזור הבטיחותי כולל 6 כריות אוויר, מערכת עזר לזינוק בעליה וירידה במדרון, מתג לניתוק כרית אוויר קדמית, בקרת יציבות, עיגוני ISOFIX למושבי בטיחות ומערכת CBC לחלוקת עומס הבלימה בזמן פנייה.

    אבזור הנוחות יכלול בקרת אקלים דיגיטלית, מערכת שמע עם מסך מגע מסדרת ה-IntelliLink הכוללת חיבורי USB ו-AUX, דיבורית בלוטות', חישוקי סגסוגת 18 אינטש', תאורת DRL ופסי גג אורכיים בצבע כסף. גג שמש יוצע כאופציה בתוספת תשלום.

    אופל מוקה - מפרט טכני להורדה

    מחירו של אופל מוקה יהיה גבוה יחסית למקובל בקטגוריה ויחל ב-145 אלף ₪, כך שהוא יהיה יקר יותר מרוב מתחריו הישירים (ניסאן ג'וק 128 אלף ₪, רנו קפצ'ור 127 אלף ₪) ואף יקר מאחיו החורג שברולט טראקס טורבו (143 אלף ₪). המוקה ינסה למקום את עצמו בנישה הקטנה שבין אותם המתחרים הישירים שהוזכרו קודם לכן לבין גרסאות הבסיס החדשות של קיה ספורטאז' ויונדאי ix35, מחירן מתחיל בכ-150 אלף ₪.

    אופל מוקה

    dddd