תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • הונדה
  • הונדה סיוויק סטיישן
  • הונדה סיוויק טורר (סטיישן) בישראל

    הונדה סיוויק סטיישן

    הונדה סיוויק סטיישן טורר, גרסת הסטיישן של הסיוויק, מגיעה בימים אלו לישראל. תציע תא מטען ענק (573 ליטרים) במחיר של כ-139 אלף ש"ח.

    • 07-04-2014
    • מאת: אלירן אברזל

    זה לקח קצת זמן, אבל גם הונדה מצטרפת אל אפנת הסטיישן ומשיקה בישראל את גרסת הטורר של הסיוויק החדשה. גרסת סטיישן של הסיוויק נחשפה לראשונה בקיץ האחרון, במסגרת תערוכת הרכב של פרנקפורט. היא פותחה על ידי החטיבה האירופאית של הונדה במטרה להתאים במיוחד לקהל האירופאי, תוך שהיא מתבססת על פלטפורמת הסיוויק הנוכחית. הסיוויק סטיישן מצטרפת אל הונדה CR-V החדש, הדגם האחרון שהשיקה הונדה בישראל לפני קצת יותר משנה. קצב השינויים בהונדה איטי יחסית למתחרים אך שרון גלזר, מנהל חטיבת המכוניות והאופנועים ב"מאיר" (יבואנית הונדה לישראל), מאמין כי היא תסייע להונדה להמשיך גידול מרשים של כ-80 אחוזים במכירות ברבעון האחרון לעומת הרבעון המקביל אשתקד.

    הונדה סיוויק סטיישן

    הונדה סיוויק טורר (סטיישן) תהיה ארוכה מגרסת ההאצ'בק בכ-23 סנטימטרים, כך שאורכה הכללי יעמוד על 455 סנטימטרים (לעומת 430 סנטימטרים בהאצ'בק). בסיס הגלגלים, הרוחב והגובה נותרו ללא שינוי משמעותי אך החלון האחורי הוארך ושפת ההטענה של תא המטען הונמכה. כל אלו אמורים להפוך את גרסת הסטיישן לשימושית הרבה יותר, במיוחד לאור תא המטען הגדול שתציע המכונית – 573 ליטרים במצב הרגיל או 1,610 ליטרים לאחר קיפול המושבים.

    המושבים, אגב, יתקפלו בעזרת מנגנון ה-magic seats המצוין של הונדה הכולל אפשרות קיפול של כל אחד מהם בנפרד קדימה או אחורה. בנוסף מציע תא המטען תא נפרד בנפח של כ-100 ליטרים מתחת לרצפה.

    הונדה סיוויק סטיישן

    רשימת האבזור המלאה של הונדה סיוויק טורר (סטיישן) בישראל לא פורסמה בשלב זה אך המכונית צפויה להגיע ארצה ברמת אבזור אחת (Comfort) שתכלול בין היתר 6 כריות אוויר, בקרת יציבות, מערכת שמע מקורית (לא מולטימדיה), בקרת אקלים וחישוקי סגסוגת קלה.

    המפרט הטכני יתבסס על זה של דגמי ההאצ'בק והסדאן ויכלול את מנוע ה-1.8 ליטר 142 כוחות סוס המוכר, בשידוך לתיבת הילוכים אוטומטית רגילה עם חמישה הילוכים. צריכת הדלק הממוצעת של הדגם על פי נתוני היצרן עומדת על כ-18.5 קילומטרים לליטר.

    מחירו של הדגם יעמוד על 138,900 ₪.

    הונדה סיוויק סטיישן

    dddd