תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • במוו
  • במוו סדרה 4 קבריו
  • במוו M4 קבריולט נחשפת

    במוו סדרה 4 קבריו

    במוו חושפת את ה-M4 קבריולט - גרסת הקבריולט של ה-M3 החדשה. תציע הספק מרבי של 431 כוחות סוס כבר בקיץ הקרוב.

    • 04-04-2014
    • מאת: מערכת CarsForum

    פסח הוא חג האביב, לא רק בישראל אלא בכל החצי הצפוני של כדור הארץ. זמן מצוין לחשוף את במוו M4 קבריולט החדשה, שתגיע לאולמות התצוגה באירופה (וכלל הנראה גם בישראל) בקיץ הקרוב. ה-M4 קבריולט תצטרף אל ה-M3 סדאן וה-M4 קופה, שנחשפו בדצמבר האחרון, ותציע מפרט טכני דומה עם תוספת חביבה של גג קשיח מתקפל חשמלית (בפעולה שאורכת כ-20 שניות). המחיר הרשמי של הדגם טרם פורסם אך ככל הנראה הוא צפוי לשמור על רמת מחיר דומה לזאת של הדגם היוצא (M3 קבריולט), כלומר כ-700 אלף ש"ח במונחים ישראליים.

    כמו ב-M3 סדאן וב-M4 קופה, גם כאן נעשה שימוש נרחב מבעבר בחומרים מרוכבים, שנועדו לחסוך משקל ובבמוו מתגאים בעובדה שהמכונית החדשה קלה בכמה עשרות קילוגרמים מהדגם היוצא. גם המנוע הושאל בשלמותו מה-M3 – 3.0 ליטרים, שישה צילנדרים טורים עם טווין-טורבו בהספק מרבי של 431 כוחות סוס. תיבת הילוכים ידנית תוצע כסטנדרט אך תיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים תוצע גם כן כאופציה. המשקל העצמי מעט גבוה משל גרסת הקופה ולכן גם הביצועים מעט פחות טובים – 4.6 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש (4.4 שניות בדגם האוטומטי) ומהירות מרבית של 250 קמ"ש (הגבלת מחשב).

    במוו M4 קבריולט

    במוו M4 קבריולט מקבלת בנוסף מספר עדכונים קוסמטיים שלא היו קיימים בדגמי סדרה 4 קבריולט האחרים כמו פגוש קדמי בעיצוב קרבי יותר עם פתחי יניקת אוויר גדולים יותר, בתי גלגלים מנופחים עם פתחי יניקת אוויר גדולים יותר, סופיות שונות לאגזוז וחישוקי סגסוגת גדולים יותר (19 אינטש').

    מתחת לעיצוב החיצוני ניתן למצוא גם מספר שדרוגים מכאניים לגרסת ה-M. בין היתר הותקנו כאן מערך בולמי זעזועים בכיול מיוחד, דיפרנציאל אחורי מוגבל החלקה נשלט מחשב, מערכת בלימה משודרגת והגה כוח אלקטרו-מכאני עם בחירה בין שלושה מצבי היגוי.

    במוו M4 קבריולט

    dddd