תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • פולקסווגן
  • פולקסווגן אפ
  • פולקסווגן אפ בישראל

    פולקסווגן אפ

    פולקסווגן אפ מגיעה לישראל במפרט דומה לזה של הסיטיגו והמיי אך עם מחיר יקר יותר - החל מ-70 אלף ש"ח לדגם הידני.

    • 17-03-2014
    • מאת: אלירן אברזל

    פולקסווגן אפ, מכונית המיני העירונית החדשה של פולקסווגן, מגיעה בימים אלו לישראל. האפ (UP) היא הצלע השלישית במשולש הכולל גם את סקודה סיטיגו וגם את סיאט מיי, שלוש מכוניות זהות כמעט לחלוטין שמיוצרות יחד על ידי שלושת החברות בקבוצת פולקסווגן. האפ היא האחרונה להצטרף להיצע הדגמים הנמכרים בישראל, לאחר שהשתיים האחרות הושקו כאן לפני למעלה משנה אך עד כה לא זכו להצלחה רבה. בסוף שנת 2013 התברגה הסיטיגו כמכונית המיני השביעית הנמכרת בישראל והמיי מיד אחריה במקום השמיני, הרחק מאחורי סיפור ההצלחה של קיה פיקנטו.

    פולקסווגן אפ

    כמו הסיטיגו והמיי, גם פולקסווגן אפ מצוידת במנוע בנזין (3 צילינדרים) בנפח של ליטר אחד. בפולקסווגן בחרו להביא ארצה את גרסת ה-75 כוחות סוס של אותו המנוע, שמשודכת לתיבת הילוכים ידנית או רובוטית (ASG, להבדיל מה-DSG). לא מפתיע לגלות שנתוני צריכת הדלק והביצועים זהים לאלו של סקודה סיטיגו או סיאט מיי במפרט זהה, ועומדים על 22.2 קילומטרים לליטר בממוצע ו-13.9 שניות בזינוק מעמידה ל-100 קמ"ש (הנתונים לדגם הרובוטי).

    גם הממדים החיצוניים זהים לאלו של שתי האחיות למשפחה. האפ תשווק בישראל בגרסת ה-5 דלתות שאורכה עומד על 356 סנטימטרים ורוחבה על על 164 סנטימטרים. בסיס הגלגלים ארוך יחסית ואורכו עומד על 242 סנטימטרים. נפח תא המטען הוא מהגדולים בקטגוריה – 251 ליטרים (קטן בליטר אחד מזל של יונדאי i10 החדשה).

    פולקסווגן אפ

    רמת אבזור אחת בלבד תוצע בשני הדגמים של פולקסווגן אפ. האבזור הבטיחותי כולל 4 כריות אוויר, מערכת למניעת התדרדרות לאחור בזינוק בעליה (Hill Hold) וכן את מערכת ה-City Safe Drive שבולמת את הרכב בצורה אוטומטית במקרה של סכנה (פועלת עד מהירות של 30 קמ"ש). בנוסף כוללת רמת האבזור שתי חלונות חשמל קדמיים, מפתח קפיצי, מערכת שמע עם שני רמקולים, תא אכסון למשקפיים וכיוון גובה למושב הנהג.

    מחירה של האפ יחל ב-69,900 ₪ לדגם הידני ויגיע ל-79,900 ₪ לדגם הרובוטי. האפ יקרה בכ-5,000 עד 9,000 ₪ מהאחיות התאומות שלה ולדברי קובי בלום, מנהל חטיבת פולקסווגן בישראל, היא תפנה ללקוחות המחפשים את הערך המוסף בקטגוריית רכבי המיני.

    פולקסווגן אפ

    dddd