תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • סיטרואן
  • סיטרואן C4 פיקאסו
  • סיטרואן C4 פיקאסו החדש בישראל

    סיטרואן C4 פיקאסו

    המיניוואן החדש של סיטרואן מגיע לישראל עם מנוע טורבו-דיזל חדש ומתקדם ותיבת הילוכים אוטומטית. מחיר החל מ-180 אלף ש"ח.

    • 12-03-2014
    • מאת: מערכת CarsForum

    סיטרואן C4 פיקאסו החדש, המיניוואן המעוצב והנאה של היצרנית מצרפת, מגיע בימים אלו לישראל. הדור החדש של ה-C4 פיקאסו הוצג לראשונה בקיץ האחרון וקיבל עיצוב חיצוני מרהיב למדי, שונה מאוד מהעיצוב המשעמם שלא פעם מאפיין את המיניוואנים בקטגוריה. אבל לא רק העיצוב חדש, אלא גם הבסיס. ה-C4 פיקאסו החדש מבוסס על פלטפורמה חדשה לחלוטין של פיג'ו, פלטפורמה שתהווה בסיס למספר דגמים עתידיים של היצרנית, כולל פיג'ו 308 החדשה.

    סיטרואן C4 פיקאסו החדש

    הפלטפורמה החדשה של סיטרואן C4 פיקאסו שומרת על ממדים חיצוניים דומים מאוד לאלו של הדגם הקודם. האורך הכללי עומד על 459 סנטימטרים, הרוחב על 182 סנטימטרים והגובה מעט נמוך יותר ועומד על 163. אבל בסיטרואן מבטיחים מרווח פנים טוב יותר, בזכות בסיס גלגלים ארוך יותר שאורכו עומד כעת על 284 סנטימטרים (לעומת 273 סנטימטרים בדגם הקודם). נפחו של תא המטען ינוע בין 165 ליטרים (כשכל המושבים בשימוש), ל-645 ליטרים (כששורת המושבים השלישית מקופלת) ויגיע עד ל-1,843 ליטרים כששתי שורות המושבים האחוריות מקופלות.

    חידוש מעניין נוסף מסתתר מתחת למכסה המנוע. כאן מקבל סיטרואן C4 פיקאסו שילוב של מנוע טורבו-דיזל ותיבת הילוכים אוטומטית. מדובר במנוע טורבו-דיזל חדש ומודרני עם פליטת מזהמים נמוכה מאוד, שנכנס לדרגת זיהום האוויר 4. הוא מפיק הספק מרבי של 150 כוחות סוס מנפח של 2.0 ליטרים ומשודך לתיבת הילוכים אוטומטית רגילה (6 הילוכים). מערכת Start&Stop תתרום לצריכת דלק מרשימה למדי – כ-22.2 קילומטרים לליטר בממוצע על פי נתוני היצרן.

    סיטרואן C4 פיקאסו החדש

    סיטרואן C4 פיקאסו החדש ישווק בישראל בשתי רמות אבזור. שתיהן כוללות 6 כריות אוויר, עיגוני ISOFIX, מערכת שמע עם מסך מגע צבעוני, בקרת שיוט, חיישן גשם להפעלת המגבים, בקרת אקלים מפוצלת, חישוקי סגסוגת בקוטר 17 אינטש' ודיבורית בלוטות'.

    הדגם המאובזר יותר, Exclusive, יכלול בנוסף גם מערכת כניסה ללא מפתח, פנס נייד בתא המטען, מערכת לזיהוי רכבים בשטחים המתים, מצלמת רוורס, מערכת חניה אוטומטית, בקרת שיוט אדפטיבית ותאורת חזית עוקבת פניה.

    המחיר יחל ב-180 אלף ₪ לדגם הבסיס (Comfort Pack) בעוד הגרסה הבכירה (Exclusive) תעלה כ-190 אלף ₪.

    סיטרואן C4 פיקאסו החדש

    dddd