תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • סקודה
  • סקודה אוקטביה
  • סקודה אוקטביה RS החדשה בישראל

    סקודה אוקטביה

    גרסת ה-RS הספורטיבית של האוקטביה החדשה מגיעה לישראל, עם 220 כוחות סוס ומחיר שיעמוד על 215 אלף ש"ח.

    • 11-03-2014
    • מאת: מערכת CarsForum

    מי שעוקב באדיקות אחרי הפורום שלנו בטח כבר קרא כי סקודה אוקטביה RS הגיעה לישראל. אמש פרסמה חטיבת צ'מפיון מוטורס באופן רשמי את דבר השקתה של המכונית ופרסמה גם את הנתון שהיה חסר לכולנו עד כה – המחיר. אל דאגה, לא נמתח אתכם עד לסוף הידיעה. מחירה של האוקטביה RS החדשה יעמוד על 215 אלף ₪, והנחה מיוחדת בגובה של 7,000 תינתן למי שירכוש את הרכב באירוע ההשקה שיארך בחודש הבא (פרטים נוספים בהמשך).

    סקודה אוקטביה החדשה

    סקודה אוקטביה RS החדשה היא גרסת הביצועים הספורטיבית של האוקטביה החדשה. ל-RS מנוע טורבו-בנזין בנפח של 2.0 ליטרים שמפיק הספק מרבי של 220 כוחות סוס. הספק מרבי זה מאפשר ל-RS לזנק מעמידה ל-100 קמ"ש ב-6.9 שניות ולהגיע למהירות מרבית של 245 קמ"ש. אבל לא רק המנוע זכה כאן לחיזוק משמעותי. גם מערך המתלים כויל מחדש, הבלמים הוגדלו ומערכת XDS (המדמה דיפרנציאל מוגבל החלקה) הותקנה במכונית.

    מבחינה קוסמטית נבדלת ה-RS מהגרסאות הרגילות של האוקטביה. ההבדלים כוללים גריל קדמי שונה, חישוקי סגסוגת גדולים (19 אינטש') ונאים במיוחד, פנסי קסנון כפולים עם תאורת LED, ספוילר אחורי ופנסי LED אחוריים. בתוך הרכב ניתן יהיה לגלות דוושות בגימור אלומיניום, מושבי עור ספורטיביים, ספי דלת ייחודיים ולוח שעונים עם גימור RS.

    סקודה אוקטביה החדשה

    סקודה אוקטביה RS תושק ללקוחות באירוע מכירות גדול שיארך ב-4 לאפריל באולם התצוגה החדש של סקודה, שנמצא בקומת הקרקע של מגדל צ'מפיון מוטורס. במסגרת אירוע ההשקה יתאפשרו נסיעות מבחן במכונית ללקוחות וכן תינתן הנחה של כ-7,000 ₪ על ה-RS החדשה.

    לדברי ג'קי ארביב, מנהל חטיבת סקודה בישראל, האוקטביה RS היא אחת מהמכוניות האטרקטיביות בסגמנט, לא רק בישראל אלא באירופה כולה. בהתאם לכך מלאי המכוניות שהוקצה לישראל מצומצם יחסית ולהערכתו ימכרו בשנה הקרובה כ-100 מכוניות מדגם זה בלבד.

    סקודה אוקטביה החדשה

    dddd