תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • סיאט
  • סיאט טולדו
  • סיאט טולדו דיזל TDI בישראל

    סיאט טולדו

    סיאט משיקה משפחתית דיזל במחיר עממי - סיאט טולדו דיזל אוטומטית (DSG), החל מ-130 אלף ש"ח.

    • 09-03-2014
    • מאת: אלירן אברזל

    היצע הדגמים של סיאט טולדו מתרחב עם השקתה של גרסת הדיזל בישראל. הטולדו היא משפחתית קומפקטית שהושקה בישראל בקיץ 2013, אחות כמעט תאומה לסקודה ראפיד. עד כה שווקה הטולדו בגרסאות בנזין בלבד, 1.2 ליטר ידני ו-1.4 ליטר אוטומט. כעת מוסיפה חטיבת סיאט בצ'מפיון מוטורס את דגם הדיזל להיצע הדגמים, במחיר אטרקטיבי שאמור לפנות לא רק לקהל נהגי המונית אלא גם לקהל הלקוחות הפרטי. כך תצטרף הטולדו אל משפחתית דיזל אוטומטית אחרת שכבר נמכרת בהצלחה רבה בשוק הפרטי, רנו פלואנס דיזל.

    סיאט טולדו

    סיאט טולדו דיזל אמנם אינה גדולה כמו הפלואנס אבל בהחלט יכולה לשמש כמכונית משפחתית. תא המטען שלה גדול ומציע נפח הטענה של 550 ליטרים. בסיס הגלגלים גדול ואורכו עומד על 260 סנטימטרים כך שגם המושב האחורי יציע מרווח ברכיים טוב של כ-65 סנטימטרים.

    גרסת הדיזל תצויד במנוע 1.6 ליטר טורבו-דיזל (TDI) בהספק מרבי של 90 כוחות סוס. מנוע זה משודך לתיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים עם שבעה הילוכים (DSG7) ונתון התאוצה הרשמי מבטיח זינוק מעמידה ל-100 קמ"ש ב-12 שניות. צריכת הדלק הממוצעת מרשימה למדי ועומדת על פי נתוני היצרן על 22.2 קילומטרים לליטר.

    סיאט טולדו

    רמת האבזור של סיאט טולדו דיזל תהיה זהה לזאת של דגמי הבנזין. רמת אבזור זו כוללת 6 כריות אוויר, פנסי ערפל קדמיים עם סיוע בפניה, בקרת שיוט, בקרת אקלים דיגיטלית, מערכת שמע מקורית עם שליטה מההגה וחישוקי סגסוגת בקוטר 16 אינטש'.

    גל מזור, מנהל חטיבת סיאט בישראל – "השקת הטולדו בגרסת דיזל חשובה עבור מותג סיאט בישראל בשל גודלו של סגמנט המשפחתיות בישראל. אנו מאמינים בפוטנציאל הדגם לאור החוסר הקיים בשוק לרכבי דיזל אוטומטיים במחיר אטרקטיבי בשל פערי המיסוי הקיימים על דגמים אלו. מחיר ההשקה האטרקטיבי המוצע כרגע הובטח על ידי היצרן לחודשים הקרובים, כפי שדגמי הTSI  הושקו במחיר אגרסיבי מאוד עד לסוף 2013".

    מחירה של סיאט טולדו דיזל אוטומט יעמוד על כ-130 אלף ₪.

    סיאט טולדו דיזל - מפרט טכני להורדה

    סיאט טולדו

    dddd