תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • אופל
  • אופל אדם
  • אופל אדם רוקס
  • אופל אדם רוקס נחשפת

    אופל אדם

    אופל חושפת את גרסת הרוקס של האדם - גרסה דמוית שטח של מכונית המיני העירונית אופל אדם. תהיה הראשונה לקבל את מנוע ה-1 ליטר טורבו-בנזין החדש של אופל.

    • 23-02-2014
    • מאת: אלירן אברזל

    לפני שנה בדיוק חשפה אופל את האדם רוקס קונספט, גרסת קרבית ודמוית שטח של מכונית המיני העירונית מתוצרתם – אופל אדם. בשבוע שעבר נחשפה גרסת הייצור הסדרתית של המכונית שנותרה, באופן די מפתיע, דומה מאוד לדגם הקונספט. האדם היא מכונית מיני נאה ומעוצבת שמתחרה באירופה במכוניות כמו פיאט 500 או פולקסווגן אפ. אלינו היא עדיין לא הגיעה מסיבות השמורות עם היבואן, אך היא אמורה להגיע ארצה בהמשך השנה.

    אופל אדם רוקס

    השינוי העיקרי שמציגה אופל אדם רוקס בהשוואה לגרסאות ה"רגילות" של האדם הוא כמובן בעיצוב. באופל הגביהו את המכונית ב-15 מילימטרים והעניקו לה פגושים בעיצוב דמוי שטח, מה שבהחלט מחצין את הופעתה החיצונית. בנוסף זוכה הרוקס לגג בד מתקפל חשמלית, בסגנון פולקסווגן פולו Open Air ששווקה כאן בשנות ה-90. הגג נפתח או מתקפל בלחיצת כפתור בתוך כ-5 שניות ומוצע במבחר של 3 צבעים – שחור, קפה או אלון בהיר.

    גרסת הרוקס תהיה הראשונה שתקבל את מנוע ה-1 ליטר טורבו-בנזין החדש של אופל. מדובר במנוע שלושה צילינדרים חדש שיוצע בשתי דרגות של הספק מרבי – 90 או 115 כוחות סוס. אליו יצטרפו שלושת מנועי הבנזין הלא מוגדשים איתם משווקת האדם – 1.2 ליטר בהספק מרבי של 70 כוחות סוס, 1.4 ליטר בהספק מרבי של 87 כוחות סוס ו-1.4 ליטר בהספק מרבי של 100 כוחות סוס.

    אופל אדם רוקס

    רשימת האבזור של אופל אדם רוקס דומה מאוד לזו של הגרסאות הרגילות. מלבד קישוטי הפלסטיק וחישוקי הסגסוגת הנאים תשווק האדם עם מערכת השמע החדשה של אופל, InetlliLink. מערכת השמע החדשה של אופל כוללת סינכרון מלא עם מכשירים סלולריים חכמים עם מערכות ההפעלה iOS ואנדרואיד, כולל יכולת הקראה של הודעות SMS דרך מערכת השמע. כיום משווקת מערכת ה-IntelliLink בישראל רק בדגמי אופל אינסיגניה 2014 ששיווקה החל לאחרונה בישראל.

    אופל אדם רוקס

    dddd