תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • אאודי
  • אאודי A3 קבריולט
  • אודי S3 קבריולט החדשה (2014) נחשפת

    אאודי A3 קבריולט

    אודי חושפת גרסת קבריולט ל-S3 החדשה. המפרט הטכני זהה אבל יש גם גג בד מתקפל חשמלית והרבה שמיים. עדיין לא ברור מתי תגיע ארצה.

    • 23-02-2014
    • מאת: מערכת CarsForum

    אצלנו לא ממש התחיל החורף אבל בגרמניה כבר חושבים על הקיץ. אודי S3 קבריולט החדשה תיחשף לראשונה בתערוכת הרכב הקרובה של ג'נבה לקראת השקתה באירופה בקיץ 2014. ה-S3 קבריולט תצטרף אל שלושת דגמי ה-S3 שכבר משווקים באירופה – S3, S3 ספורטבק ו-S3 סדאן. גרסת הקבריולט תהיה כמובן היקרה ביותר מבין ארבעת הדגמים, עם תג מחיר שיחל (בגרמניה) בכ-48,500 אירו (שהם כ-233 אלף ₪). היא עתידה להגיע גם לישראל, כמו כל דגמי ה-S של אודי, אך בשלב זה טרם ידוע מתי ומה יהיה מחירה כאן.

    אודי S3 קבריולט

    המפרט הטכני של אודי S3 קבריולט מוכר ודומה לשאר דגמי ה-S3 האחרים. בחזית שוכן מנוע ה-2.0 ליטרים טורבו-בנזין בהספק מרבי של 300 כוחות סוס (280 כוחות סוס בגרסה הישראלית, שמותאמת לאקלים חם). תיבת ההילוכים הסטנדרטית תהיה רובוטית כפולת מצמדים (DSG) עם שישה הילוכים, אך תוצע גם אופציה לתיבת הילוכים ידנית. מערכת ההנעה תהיה כפולה-קבועה (קאווטרו) הביצועים נאים למדי אך פחות טובים מאלו של גרסאות ה-3 וה-5 דלתות. זינוק מעמידה ל-100 קמ"ש יארך כאן 5.4 שניות, לעומת 5 שניות בגרסת ה-5 דלתות.

    ל-S3 קבריולט אורך כללי של 443 סנטימטרים ובסיס גלגלים באורך של 260 סנטימטרים. הגג הנפתח הוא גג רך (גג בד) עם מסגרת עשויה אלומיניום קל והוא נפתח הוא נסגר בתוך 18 שניות גם כשהרכב בנסיעה עד למהירות של 50 קמ"ש. נפח תא המטען עומד על 285 ליטרים כשהגג סגור או 245 ליטרים כשהגג פתוח והוא מקופל בתוך תא המטען.

    אודי S3 קבריולט

    תא הנוסעים של אודי S3 קבריולט יתבסס רובו ככולו על זה של דגמי ההאצ'בק והסדאן. רשימת האבזור תכלול מושבי ספורט בריפוד עור Nappa ואלקנטרה, דוושות אלומיניום, פנסי קסנון כסטנדרט או פנסי LED מלאים כאופציה, מערכת שמע מתוצרת Bang&Olufsen עם 13 רמקולים ועוד. בתחום הבטיחות תציע המכונית כאופציה מערכת בקרת שיוט אדפטיבית, התראה על סטייה מנתיב הנסיעה, התראה על רכבים בשטחים המתים, מערכת חניה אוטומטית ועוד. חישוקי סגסוגת 18 אינטש' יוצעו כסטנדרט וחישוקי 19 אינטש' כאופציה.

    אודי S3 קבריולט

    dddd