תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • שברולט
  • שברולט מאליבו
  • שברולט מאליבו 2014 המחודש בישראל

    שברולט מאליבו

    מתיחת הפנים של שברולט מאליבו מגיעה לישראל, עם שיפורים קלים בתא הנוסעים ועיצוב חיצוני מעודכן. מחיר החל מ-176 אלף ש"ח.

    • 11-02-2014
    • מאת: מערכת CarsForum

    קצת פחות משנה חלפה מאז הושקה בישראל שברולט מאליבו החדשה, וכעת מגיעה ארצה מתיחת הפנים של הדגם. בצעד לא שגרתי ודי חריג בעולם הרכב, הציגה שברולט מתיחת פנים למאליבו פחות משנתיים לאחר שהחל שיווקה בארצות הברית. מתיחת הפנים המוקדמת נועדה לטפל במספר נקודות תורפה של הדגם היוצא, שספגו לא מעט ביקורת בשווקים שמעבר לים. מתיחת הפנים הקלה היא גם הזדמנות טובה בעבור היבואנית לייקר במעט את מחירו של הרכב, שיעמוד כעת על 175,900 ₪ (לעומת 174 אלף ₪ עם השקתו בארץ).

    שברולט מאליבו 2014

    מתיחת הפנים של שברולט מאליבו 2014 כוללת מספר עדכונים עיצוביים. העיקרי שבהם הוא עיצוב החזית החדש, שיעניק למכונית מראה ספורטיבי יוקרבי יותר. שינויים קלים ניתן למצוא גם בעיצוב תא הנוסעים, בעיקר בקונסולה המרכזית ובעיצוב המושבים הקדמיים. המושבים החדשים ישפרו גם מרווח הברכיים של היושבים בשורת המושבים האחורית.

    ברשימת השדרוגים שלא ניתן לראות בעין ניתן למצוא כיול חדש למערך המתלים, שאמור לשפר את נוחות הנסיעה. כמו כן כוילו מחדש הגה הכוח, דוושת הבלם ודוושת התאוצה, כדי להעניק למכונית תחושה בטוחה יותר.

    שברולט מאליבו 2014

    מלבד כל השינויים הללו יישאר המפרט הטכני של שברולט מאליבו 2014 זהה לזה של דגמי 2013. למכונית מנוע טורבו-בנזין בנפח של 2 ליטרים המפיק הספק מרבי של 259 כוחות סוס. תיבת ההילוכים אוטומטית עם שישה הילוכים והביצועים נאים למדי (6.3 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש). צריכת הדלק המשולבת עומדת על כ-11.8 קילומטרים לליטר.

    רשימת האבזור כוללת לא פחות מ-10 כריות אוויר, בקרת שיוט, בקרת אקלים מפוצלת, מערכת שמע MyLink, מושב נהג עם כיוון חשמלי, הנעה ללא מפתח, שמשות כהות ועוד.

    המחיר יעמוד כאמור על 175,900 ₪ לרמת האבזור היחידה שתשווק בישראל.

    שברולט מאליבו 2014

    dddd