תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • טויוטה
  • טויוטה יאריס
  • טויוטה יאריס TREND במהדורה מוגבלת

    טויוטה יאריס

    טויוטה משיקה בישראל את מהדורה מוגבלת של יאריס. תקבל מספר עדכונים עיצוביים ותשווק בארץ כמות מוגבלת של כ-300 רכבים.

    • 10-02-2014
    • מאת: מערכת CarsForum

    מהדורה מוגבלת של כ-300 רכבים מדגמי ה-Trend של טויוטה יאריס החדשה מגיעה לישראל. מדובר במהדורה מוגבלת של היאריס, הסופר המיני הקומפקטית מבית טויוטה, שאמנם אינה משנה את המפרט הטכני של המכונית אך מקנה למכונית אלמנטים חדשים של עיצוב, פנימי וחיצוני. גרסת ה-Trend תצטרף אל שלושת הדגמים של היאריס שכבר משווקים בישראל – יאריס בנזין ידנית, יאריס בנזין אוטומטית וטויוטה יאריס היברידית.

    טויוטה יאריס TRED

    דגם ה-Trend כולל מספר עדכונים עיצוביים. מבחוץ ניתן למצוא ציפוי שחור לקורות הרכב, שיוצר הפרדה בין מרכב הרכב לגג. כמו כן ניתן למצוא בדגם זה מראות צד בציפוי כרום, פס עיטור בצבע כרום בחלק התחתון של הדלתות, פנסי ערפל, ספוילר אחורי וחישוקי סגסוגת בקוטר 15 אינטש'.

    השינויים הקוסמטיים ממשיכים גם אל תוך תא הנוסעים, שם ניתן יהיה למצוא גם דיפונים ופאנלים בצבע לבן, ידית הילוכים וידית בלם יד מצופי עור, ריפודי בד בשילוב עור סינטטי ותפירה שונה לגלגל ההגה.

    טויוטה יאריס TREND - מפרט טכני להורדה

    טויוטה יאריס TREND

    טויוטה יאריס TREND תשווק בארץ בגרסה הכוללת מנוע בנזין ותיבת הילוכים אוטומטית בלבד (אין אופציה לתיבת הילוכים ידנית). המפרט הטכני זהה לזה של דגמי הבנזין האוטומטיים הרגילים וכולל מנוע בהספק מרבי של 99 כוחות סוס ותיבת הילוכים אוטומטית רציפה המספקים יחד צריכת דלק משולבת של כ-18.9 קילומטרים לליטר.

    רשימת האבזור כוללת, מלבד פריטי האבזור הייחודים שצוינו קודם, גם 7 כריות אוויר, מערכת שמע מקורית Toyota Touch עם מסך מגע ושלל חיבורים, דיבורית בלוטות', 4 חלונות חשמל ועוד.

    מחירו של הדגם יעמוד על 109 אלף ₪, כ-4,300 ₪ יותר ממחירה של גרסת ה-Style האוטומטית. לארץ יגיעו 300 רכבים, כולם בצבע לבן.

    טויוטה יאריס TREND

    dddd