תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • במוו
  • במוו סדרה 3 GT
  • במוו סדרה 3 גראן טוריסמו בישראל

    במוו סדרה 3 GT

    במוו מרחיבה את היצע דגמי סדרה 3 בישראל ומוסיפה את גרסת הגראן טוריסמו (GT) - גרסת נוצ'בק 5 דלתות מרווחת וגדולה יותר מהסדאן. מחיר החל מ-290 אלף ש"ח.

    • 10-02-2014
    • מאת: מערכת CarsForum

    לסדרת דגמי ה-GT (גראן טוריסמו) של במוו יש מקום של כבוד ברשימת ה"דגמים שאנחנו לא ממש מבינים למה צריך אותם" שלנו. עכשיו מצטרפת לאותה רשימה לא ארוכה במיוחד מכונית חדשה – במוו סדרה 3 גראן טוריסמו. השם ארוך וכך גם הקונספט. מדובר בגרסת נוצ'בק (האצ'בק עם חלק אחורי בעיצוב דומה לסדאן) מרווחת של סדרה 3 המוכרת, עם בסיס גלגלים ארוך יותר ותא מטען גדול במיוחד.

    במוו סדרה 3 גראן טוריסמו

    לארץ תגיע במוו סדרה 3 גראן טוריסמו בגרסת ה-320i, הכוללת מנוע טורבו-בנזין בנפח של 2 ליטרים המפיק הספק מרבי של 184 כוחות סוס. הוא משודך לתיבת הילוכים אוטומטית עם 8 הילוכים ויחד הם מספקים ביצועים נאים. זינוק מעמידה ל-100 קמ"ש ב-7.9 שניות, מהירות מרבית של כ-230 קמ"ש וצריכת דלק ממוצעת של כ-16 קילומטרים לליטר.

    לצריכת הדלק הנמוכה תורמת מערכת ה-ECO PRO, שתוצע כסטנדרט בכל הגרסאות שישווקו בישראל, שמשנה את התגובה של דוושת התאוצה, את מאפייני בקרת האקלים ונותרת לנהג עצות לחיסכון בדלק. אליה תצטרף גם מערכת Start&Stop סטנדרטית שתסייע אף היא בחיסכון.

    במוו סדרה 3 גראן טוריסמו

    שתי רמות אבזור של במוו סדרה 3 גראן טוריסמו יוצעו בישראל. רמת האבזור הבסיסית תהיה Business והיא תכלול 6 כריות אוויר, בקרת אקלים מפוצלת, פתיחה חשמלית לדלת תא המטען, גג שמש, מערכת שמע מקורית iDrive, חישוקי סגסוגת 18 אינטש' עם צמיגי Runflat, שמשות מבודדות חום ועוד. מחירה יעמוד על 290 אלף ₪.

    אם תרצו גם חיישני חניה מקוריים, פנסי קסנון, מושבים קדמיים חשמליים וקיפול חשמלי למראות הצד תצטרכו לשדרג לגרסת ה-Luxury. מחירה של זו יעמוד על 328 אלף ₪.

    במוו סדרה 3 גראן טוריסמו

    dddd