תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • סאנגיונג
  • סאנגיונג רקסטון
  • סאנגיונג רקסטון החדש בישראל

    סאנגיונג רקסטון

    לא ממש חדש, אבל כן מחודש. רכב הפנאי-שטח של סאנגיונג חוזר ארצה לאחר שעבר מתיחת פנים קלה. מחיר החל מ-225 אלף ₪.

    • 31-01-2014
    • מאת: מערכת CarsForum

    האמת, קצת התגעגענו אליו. סאנגיונג רקסטון, רכב הפנאי-שטח הקשוח של יצרנית הרכב הקוריאנית הקטנה, חוזר ארצה לאחר ששיווקו הופסק במהלך שנת 2013. הרקסטון הוא סוס עבודה ותיק שהושק בשנת 2001 וכבר עבר מתיחת פנים אחת בשנת 2006. כעת מגיעה מתיחת הפנים השנייה לרכב, כחלק מתהליך ההתחדשות הראשוני שעוברת היצרנית לאחר מכירתה ליצרנית הרכב ההודית מהינדה&מהינדרה. הרקסטון המחודש יצטרף בישראל אל הרודיוס והאקטיון הספורט המחודשים, שכבר משווקים כאן מאז סוף השנה שעברה.

    סאנגיונג רקסטון החדש

    במסגרת מתיחת הפנים מקבל סאנגיונג רקסטון מנוע טורבו-דיזל חדש ומתקדם מבעבר, זהה לזה שפגשנו לאחרונה אצל סאנגיונג רודיוס החדש. מדובר במנוע טורבו-דיזל בנפח 2 ליטרים שהספקו המרבי עומד על 155 כוחות סוס. הוא משודך לתיבת הילוכים אוטומטית רגילה עם חמישה הילוכים וצורך בממוצע 12.8 קילומטרים לליטר (לעומת 10.1 קילומטרים לליטר בדגם המוחלף). מערכת הנעה כפולה לא קבועה עם הילוך כוח תוצע כסטנדרט.

    עוד אפשר למצוא ברשימת החידושים גם רשימת אבזור משודרג. הדגם המחודש יימכר כסטנדרט עם פנס אחורי בתאורת LED מלאה, תאורת LED במאותתי הצד, מערכת שמע מקורית עם שליטה מההגה וחיבור USB, דיבורית בלוטות' וחיישני רוורס מקוריים. האבזור הבטיחותי קצת פחות מרשים וכולל 4 כריות אוויר בלבד.

    סאנגיונג רקסטון החדש

    מחירו של סאנגיונג רקסטון החדש יעמוד על 225 אלף ₪. במהלך החודש הקרוב תוצע ללקוחות עם ערכת הגבהה מקורית ללא תוספת תשלום. ערכת ההגבהה הזו מגדילה את מרווח הגחון של הרכב בכ-4 סנטימטרים ומחירה (לאחר תקופת ההשקה) יעמוד על כ-5,000 ₪.
    הרקסטון החדש יוצג לצד האקסטיון ספורט והרודיוס החדשים באולם תצוגה חדש שתפתח טלקאר, יבואנית סאנגיונג לישראל, ברחוב ריב"ל בתל-אביב (בסמוך לאולם התצוגה של רנו, על חורבותיו של סניף "קרסו טרייד-אין"). הסניף החדש ייפתח בתחילת חודש פברואר החדש, כחלק מההכנות של טלקאר לדגמים החדשים שצפויה היצרנית להשיק בשנת 2015.

    סאנגיונג רקסטון החדש

    dddd