תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • פולקסווגן
  • פולקסווגן פולו
  • פולקסווגן פולו
  • פולקסווגן פולו החדשה (2014) – מתיחת פנים לדגם

    פולקסווגן פולו

    הפולו של פולקסווגן מתחדשת עם מתיחת פנים לשנת 2014. מנועים חדשים, עיצוב חיצוני חדש ורשימת אבזור משודרגת. בישראל עוד השנה.

    • 30-01-2014
    • מאת: אלירן אברזל

    הגיע תורה של פולקסווגן פולו להתחדש עם מתיחת פנים הכוללת מספר עדכונים קוסמטיים קלים, עדכונים לרשימת האבזור וכן שינויים במפרטים הטכניים. הפולו נחשבת לאחת מהסופר המיני הוותיקות והנמכרות ביותר בעולם, עם למעלה מ-14 מיליון כלי רכב שנמכרו מאז הושקה לראשונה באמצע שנות ה-70. הדור הנוכחי של הפולו הושק בשנת 2010 וזכה גם הוא להצלחה. כעת מעדכנת פולקסווגן את הדור הנוכחי והחמישי במספר, עם מתיחת פנים שעתידה להגיע לשוק עוד השנה.

    רשימת העדכונים הקוסמטיים של פולקסווגן פולו 2014 כוללת עיצוב חדש לחזית המכונית עם פגוש קדמי בעיצוב מחודש, פנסים חדשים הכוללים גם תאורת DRL מבוססת LED ולראשונה גם אופציה לתאורת LED מלאה. מאחור יש שינויים קלים ליחידות התאורה האחוריות ובפרופיל ניתן יהיה למצוא חישוקי סגסוגת בעיצוב חדש.

    השינויים הקלים ממשיכים אל תא הנוסעים. כאן מעדכנת פולקסווגן את רשימת האבזור אבל משאירה את העיצוב כמעט ללא שינוי. לוח השעונים וגלגל ההגה קיבלו עיצוב חדש שהושאל מהאחות הבכירה, פולקסווגן גולף החדשה, אך שאר העיצוב נותר כמעט ללא שינוי. רשימת האבזור המחודשת תכלול מערכת שמע מקורית חדשה עם מסך מגע MultiTouch (מאפשר הגדלה והקטנה של המפה בעזרת שתי אצבעות, כמו בטלפון סלולרי), דיבורית בלוטות', מערכת Mirror Link ועוד. גם רשימת האבזור הבטיחותי עודכנה והרכב יוצע כאופציה עם מערכות בלימה אוטומטיות ועם בקרת שיוט אקטיבית.

    פולקסווגן פולו 2014

    אך החידוש העיקרי אצל פולקסווגן פולו 2014 נמצא מתחת למכסה המנוע, שם מקבלת המכונית היצע מנועים חדש לחלוטין. הפולו היא הסופר-מיני הראשונה של קבוצת פולקסווגן שמוותרת על מנוע ה-1.4 ליטר הוותיק ומחליפה אותו במנוע 3 צילינדרים חדש. המנוע החדש, בנפח של ליטר אחד, יוצע בהספק מרבי של 60 ו-75 כוחות סוס בגרסאות ללא טורבו. גרסה מוגדשת (TSI) של אותו המנוע תציע הספק מרבי של 90 כוחות סוס.

    גם מנוע ה-1.2 ליטר TSI המוכר עודכן והדגם החדש יקבל את סדרת המנועים החדשה שתציע נפח זהה אך הספק מרבי משודרג (110 כוחות סוס במקום 105) וצריכת דלק נמוכה מבעבר. בנוסף תציע פולקסווגן את הפולו עם מנוע 1.4 ליטר טורבו-בנזין החדש שלה (150 כוחות סוס לעומת 140 כוחות סוס בעבר) הכולל גם את מערכת ה-ACT לכיבוי חלק מהצילינדרים במנוע.
    הגרסה הספורטיבית פולו GTI תקבל גם היא מנוע משודרג, עם הספק מרבי שעלה מ-180 ל-192 כוחות סוס.

    פולקסווגן פולו 2014

    dddd