תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • שברולט
  • שברולט סוניק האצ'בק
  • שברולט סוניק RS בישראל

    שברולט סוניק האצ'בק

    שברולט תחל לשווק בקרוב בישראל את הסוניק RS - הגרסה הספורטיבית-חמימה של הסוניק עם מנוע 1.4 ליטר טורבו-בנזין.

    • 19-01-2014
    • מאת: מערכת CarsForum

    חברת UMI, יבואנית שברולט לישראל, פותחת את שנת 2014 ומכריזה על תחילת שיווקה של שברולט סוניק RS בישראל. הסוניק RS היא רק אחת מההפתעות שמתכננת לנו UMI בשנת 2014 ואליה עתידות להצטרף כבר בעתיד הקרוב הפתעות נוספות - גרסת 1.4 ליטר טורבו לאורלנדו, גרסאות טורבו-בנזין לכל דגמי הקרוז ומתיחת פנים לדגמי הסילברדו. ב-UMI מצפים להגדיל את היקפי המכירות של המותג שברולט בכ-40 אחוזים בשנה הקרובה ולדגמים החדשים יש חלק חשוב בציפיות של UMI.

    שברולט סוניק RS

    נחזור אל שברולט סוניק RS. מדובר בגרסה הספורטיבית-חמימה של הסוניק הא'צבק, שמצוידת במספר עיטורים קוסמטיים לצד מנוע בנזין חזק יותר. בתחום העיצוב תציע ה-RS מראות בצבע שחור מבריק, חצאיות צד, חצאית אחורית ספורטיבית, סופית אגזוז מצופה כרום, ספוילר אחורי ספורטיבי וחישוקי סגסוגת בקוטר 17 אינטש'. בתוך תא הנוסעים ניתן יהיה למצוא גלגל הגה בעיצוב ספורטיבי יותר, שטיחים עם עיטור RS, לוח מכוונים בגימור כסוף וכן גימור שחור-מבריק לקונסולה המרכזית.

    המפרט הטכני מתבסס על מנוע ה-1.4 ליטר טורבו-בנזין המוכר של שברולט ואופל, אותו פגשנו בדגמים כמו שברולט קרוז טורבו או אופל אסטרה סטיישן. למנוע זה הספק מרבי של 140 כוחות סוס ומומנט מרבי של 20.4 קג"מ. הוא משודך לתיבת הילוכים אוטומטית עם 6 הילוכים והרכב מזנק מעמידה ל-100 קמ"ש ב-9.5 שניות. רשימת האבזור הבטיחותי כוללת 6 כריות אוויר, בקרת יציבות, עיגוני ISOFIX למושבי בטיחות ומצלמת רוורס.

    שברולט סוניק RS

    מחירה של שברולט סוניק RS יעמוד על כ-110 אלף ₪. הרכב יגיע אלינו מהמפעל של שברולט בדרום קוריאה, בדומה לשאר דגמי הסוניק שמשווקים בארץ, ולא מהמפעל של שברולט בארצות הברית. בשנה הבאה צפוי מפעל זה להפסיק לייצר את דגמי שברולט השונים בעבור השוק האירופאי (ובכלל זה גם ישראל) כחלק ממהלך גדול יותר שמתכננת ג'נרל מוטורס עבור השוק האירופאי. במידה והסוניק תזכה להצלחה בשוק, צפויה UMI לייבא אותה מהמפעל האמריקאי של שברולט, שמייצר אותה במפרט דומה.

    שברולט סוניק RS

    dddd