תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • קאדילק
  • קאדילק ATS
  • קאדילק חושפת ATS קופה

    קאדילק ATS

    גרסת הקופה הנאה של קאדילק ATS נחשפת, עם עיצוב אגרסיבי יותר מגרסת הסדאן ומנוע 2 ליטרים משודרג.

    • 14-01-2014
    • מאת: מערכת CarsForum

    ה-ATS הייתה המכונית הראשונה של קאדילק שסימנה את חציית הקווים, או אם תרצו - את ההתמקדות במתחרות הגרמניות כמתחרות העיקריות של המותג. ה-ATS הרשימה לא מעט אנשים עם תכונות שעד כה נדיר היה למצוא במכוניות אמריקאיות והיה אפשר למצוא בעיקר במתחרות הוותיקות מגרמניה. אבל דבר אחד היה למתחרות מגרמניה ולא היה לקאדילק - גרסת קופה נאה ומרשימה שתתחרה במכוניות כמו במוו סדרה 4 (לשעבר סדרה 3 קופה) או מרצדס C קלאס קופה. עכשיו גם זה משתנה ובקאדילק חושפים את גרסת הקופה של ה-ATS בתערוכת הרכב של דטרויט.

    קאדילק ATS - מבחן דרך

    קאדילק ATS קופה

    גרסת הקופה של ה-ATS תתבסס כמובן על מכלולי הסדאן ותשב על בסיס גלגלים זהה (277.5 סנטימטרים). בקאדילק לא חושפים בשלב זה את שאר המידות אך מציינים כי הקופה תהיה רחבה יותר כדי להציג מראה אגרסיבי יותר מהסדאן. חישוקי סגסוגת בקוטר 18 אינטש' בעיצוב ייחודי ותאורת LED מלפנים ומאחור ישלימו את ההופעה הקרבית של גרסת הקופה.

    מתחת למכסה המנוע יסתתר מנוע ה-2 ליטרים טורבו-בנזין המוכר (והמוצלח, יש לציין) של קאדילק שנתון המומנט המרבי שלו שודרג והוא יעמוד כעת על כ-40.7 קג"מ (לעומת 36 קג"מ בגרסת הסדאן). ההספק המרבי נותר על 272 כוחות סוס, ללא שינוי. זינוק מעמידה ל-100 קמ"ש בגרסה זו יארך 5.6 שניות בלבד. הגרסה הבכירה תוצע עם מנוע V6 בנפח של 3.6 ליטרים שהספקו המרבי הוא 321 כוחות סוס.

    קאדילק ATS קופה

    מלבד המנועים החזקים תציע גרסת הקופה גם יחס חלוקת משקל שקרוב ל-50/50, מתלים רבי חיבורים, כיסויים אווירודינמיים לגחון המכונית, הגה כוח עם תגבור משתנה ובלמי ברמבו - הכל על מנת לשדרג את התנהגות הכביש של המכונית. מערכת הנעה כפולה תוצע כאופציה בחלק מהדגמים, הנעה אחורית בשאר.

    רשימת האבזור תכלול שלל אביזרי בטיחות מתקדמים - 8 כריות אוויר, התראה על התנגשות חזיתית, מערכת לשמירה על נתיב הנסיעה, פנסי חזית אקטיביים ומערכת חניה אוטומטית. כאופציה תוצע עם חבילת Driver Assist שתכלול בקרת שיוט אקטיבית, מערכת בלימה אוטומטית למניעת התנגשויות, חגורות בטיחות אוטומטיות, התראה על רכבים בשטחים המתים, רדאר להתראה על תנועה חוצה מאחור ותצוגה עילית צבעונית.

    בתחום הנוחות והמולטימדיה תציע קאדילק מערכת CUE משודרגת עם שליטה קולית משופרת, חיבור סלולרי דור 4 (4G) לנקודת Wifi פנימית ולא פחות מ-12 רמקולים איכותיים מתוצרת Bose.

    dddd