תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • קאדילק
  • קאדילק CTS
  • קאדילק CTS החדשה בישראל

    קאדילק CTS

    הדור השלישי של קאדילק CTS הושק הבוקר בישראל ומציג עיצוב מרשים, מנוע טורבו-בנזין מתקדם ומרווח פנים טוב מבעבר. מחיר החל מ-360 אלף ש"ח.

    • 09-01-2014
    • מאת: אלירן אברזל

    חברת UMI השיקה הבוקר את קאדילק CTS החדשה, הדור השלישי של מכונית הסדאן-פרימיום מבית מותג היוקרה של ג'נרל מוטורס. עם הדור החדש תנסה קאדילק ללכת על כל הקופה - לא עוד סדאן שממוקמת בין הקטגוריות (אם תרצו, בין סדרה 3 לסדרה 5 של במוו) אלא מתחרה ישירה למכוניות כמו מרצדס E קלאס החדשה או במוו סדרה 5. הדור החדש של ה-CTS מציג עיצוב חדש ונועז מבעבר, עם חזית ייחודית מאוד הכוללת תאורת LED מרשימה, אך גם טכנולוגיות חדשות, ממדים גדולים מבעבר, איכות חומרים משופרת וכן מנוע בנזין חזק וחסכוני מבעבר.

    קאדילק CTS החדשה

    בחזיתה של קאדילק CTS החדשה שוכן מנוע טורבו-בנזין בנפח של 2 ליטרים שמפיק 272 כוחות סוס. תיבת ההילוכים היא אוטומטית עם שישה הילוכים ומערכת ההנעה אחורית. נתוני הביצועים נאים מאוד ומספרים על זינוק מעמידה ל-100 קמ"ש ב-6.1 שניות וצריכת דלק ממוצעת של כ-11.7 קילומטרים לליטר.

    בתוך תא הנוסעים ניתן יהיה למצוא חומרים באיכות גבוהה מבעבר. דיפוני הדלתות עשויים עץ אמיתי ולא פלסטיק דמוי עץ, העור הוא עור אמיתי ואפילו הרשת שמכסה את הרמקול האחורי עשויה סיבי פחמן ולא פלסטיק מצופה. דגש משמעותי הושם כאן על מרווח הפנים, במיוחד במושב האחורי, שהיה בעבר אחת מנקודות התורפה של הדגם.

    קאדילק CTS החדשה

    ה-CTS תשווק עם שלל פריטי אבזור וגאדג'טים מרשימים למדי. דגש משמעותי הושם כאן על נושא האבזור הבטיחותי, שכולל שלל מערכות עזר אלקטרוניות לצד עזרים כמו 10 כריות אוויר. בין היתר ניתן למצוא כאן מערכת לזיהוי רכבים בשטחים המתים (בצדדים ומאחור), תאורת חזית אקטיבית, התראה על סטייה מנתיב, מערכת חניה אוטומטית ועוד.

    רשימת האבזור כוללת גם את מערכת השמע החדשה של קאדילק, ה-CUE. מדובר במערכת הכוללת מסך מגע, זיהוי קולי (באנגלית) ושלל חיבורים לכל נגני המדיה הקיימים. מלבד המסך הצבעוני הזה כולל הדגם המפואר יותר גם מסך 12.3 אינטש' שמחליף למעשה את לוח השעונים המסורתי. תצוגה עילית צבעונית תוצע גם כן בדגם המפואר יותר.

    מחירה של קאדילק CTS החדשה יחל ב-360 אלף ₪ לדגם ה-Luxury. רמת אבזור זו כוללת חישוקי סגסוגת 18 אינטש' עם צמיגי RunFlat, חלון גג, מושב נהג עם 12 כיוונים שונים, פנסי קסנון, פנסי LED אחוריים, תאורת DRL מבוססת LED ובלמי Brembo.
    דגם ה-Premium הבכיר יעלה 390 אלף ₪ והוא יוסיף לכל אלו גם את מערכת הבטיחות האלקטרוניות שהוזכרו קודם, את לוח השעונים המתקדם, תצוגה עילית צבעונית, וילון אחורי חשמלי, מושב נהג ונוסע קדמי עם 20 כיוונים שונים, חימום למושבים האחוריים ומערכת חניה אוטומטית.

    קאדילק CTS החדשה - מפרט טכני להורדה

    ב-UMI מציינים כי המותג משיק בימים אלו לא פחות משישה אולמות תצוגה חדשים בערים חיפה, ראשון לציון, באר שבע, פתח-תקווה, ירושלים ונצרת מתוך מטרה להרחיב את היקף מכירותיו בשנים הקרובות. בשנת 2014 מצפים בקאדילק למכור כ-400 רכבים בישראל, כ-100 מתוכם מדגם ה-CTS החדש והשאר מדגמי קאדילק ATS הקטנה ורכב הפנאי-פרימיום SRX. כמעט 60 אחוזים מהלקוחות שרכשו רכבי קאדילק חדשים בישראל בחודשים האחרונים הגיעו ממותגי פרימיום אחרים (כמו לקסוס, במוו ומרצדס), וב-UMI מקווים כי המגמה תמשיך בשנים הקרובות והיקף מכירותיהם ימשיך להגדיל בהתמדה. דגמים חדשים שתשיק ג'נרל מוטורס צפויים לתרום למאמצים השיווקיים של UMI, אך אלו צפויים להופיע רק בעוד כשנה או שנתיים.

    קאדילק CTS החדשה

    dddd