תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • טויוטה
  • טויוטה אוריס סטיישן
  • טויוטה אוריס סטיישן הייבריד בישראל

    טויוטה אוריס סטיישן

    טויוטה משיקה בישראל את גרסת הסטיישן ההיברידית של האוריס. מבטיחה תא מטען גדול משמעותי משל גרסת ההאצ'בק וצריכת דלק מצויינת של 25.6 קילומטרים לליטר.

    • 08-01-2014
    • מאת: מערכת CarsForum

    ביוניון מוטורס, יבואנית טויוטה לישראל, מרחיבים את היצע דגמי האוריס בישראל ומשיקים לראשונה את גרסת הסטיישן של האוריס. האוריס סטיישן תהיה מכונית הסטיישן הראשונה בישראל שמשווקת עם מערכת הנעה היברידית ובכך תצטרף אל שלל הפתרונות ההיברידיים שמציעה כיום טויוטה, הכוללים גם את המיניוואן 7 מקומות ההיברידי הראשון בישראל (הפריוס פלוס). האוריס סטיישן תצטרף גם אל שני דגמי ההאצ'בק של האוריס שכבר משווקים בישראל מאז קיץ 2013 - בנזין והיברידי.

    טויוטה אוריס החדשה - מבחן דרך

    טויוטה אוריס סטיישן

    לטויוטה אוריס סטיישן אורך כולל של 456 סנטימטרים, כ-28 סנטימטרים יותר מהאורך הכללי של גרסת ההאצ'בק. המרוויח העיקרי מכך הוא תא המטען שנפחו גדל בכ-170 ליטרים והוא יעמוד בגרסת הסטיישן הוא 530 ליטרים (לעומת 360 ליטרים בהאצ'בק). בסיס הגלגלים נותר ללא שינוי ואורכו עמוד על 260 סנטימטרים.

    יחידת ההנעה ההיברידית דומה לזאת שפגשנו בדגמים ההיברידיים האחרים של טויוטה והיא כוללת מנוע בנזין בנפח של 1.8 ליטר ומנוע עזר חשמלי. ההספק המרבי המשולב עומד על 136 כוחות סוס וצריכת הדלק המשולבת (עירוני ובין עירוני) עומדת לפי נתוני היצרן על 25.6 קילומטרים לליטר מרשימים למדי.

    טויוטה אוריס סטיישן

    טויוטה אוריס סטיישן תוצע בישראל ברמת אבזור אחת הכוללת בין השאר 7 כריות אוויר, מערכת שמע מקורית עם מסך מגע צבעוני (Toyota Touch), דיבורית בלוטות', מערכת הנעה ללא מפתח, בקרת אקלים דיגיטלית, הגה מצופה עור, חישוקי סגסוגת  ושמשות כהות.

    מחירו של הדגם יעמוד על 137,900 ₪ וביוניון מוטורס מציינים כי בזכות מערכת ההנעה ההיברידית זוכה הדגם לשווי שימוש מופחת, כך שהדגם יחסוך לעובד המקבל את הרכב ממקום העבודה שלו כ-3,800 ₪ בשנה בשווי שימוש.

    במקביל מודיעה היבואנית על הוזלה של כ-6,000 ש"ח במחירו של טויוטה ורסו החדש. מחירו של זה יעמוד כעת על 155 אלף ש"ח והוא ישווק מעכשיו עם מערכת מולטימדיה חדשה (Toyota Touch2).

    טויוטה אוריס סטיישן הייבריד - מפרט טכני להורדה

    טויוטה אוריס סטיישן

    dddd