תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • רנו
  • רנו קנגו
  • רנו קנגו 2014 החדש בישראל

    רנו קנגו

    מתיחת הפנים של הקנגו נוחתת בימים אלו בישראל. תשווק עם מנוע דיזל חדש בהספק של 90 כ"ס ועם עיצוב חזית משודרג. מחיר החל מ-132 אלף ש"ח.

    • 30-12-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    מתיחת הפנים שעבר רנו קנגו לשנת 2014 נוחתת בימים אלו בישראל. הקנגו הוא אחד מהטנדרונים המצליחים ביותר בקטגוריה שלו, לא רק בישראל אלא באירופה בכלל. מאז הושק הדור הראשון של הקנגו בשנת 1997 הוא זוכה להצלחה רבה בשל רמת השימושיות הגבוהה שמאפשרת לו לשלב בין רכב מסחרי לרכב משפחתי ונמכר עד כה בלמעלה מ-2.8 מיליון יחידות. הדור השני, שהושק בישראל בשנת 2009, לקח את הקנגו קצת יותר לכיוון הרכב המשפחתי ופחות לכיוון הרכב המסחרי. ואכן, באירופה הוא משווק במגוון תצורות נוסעים כולל תצורת "גרנד-קנגו" עם 7 מקומות ישיבה. בתחילת השנה חשפה היצרנית את מתיחת הפנים של הדגם ובימים אלו היא נוחתת בישראל.

    רנו קנגו 2014

    נאמנים למסורת ה"סוס מנצח לא מחליפים", מתיחת הפנים של רנו קנגו היא קוסמטית בעיקרה ומתמקדת בעיקר בשינוי עיצוב חזית הרכב כך שתתאים לקו העיצוב הנוכחי של רכבי רנו. הקנגו מקבל את החזית החדשה של רנו, עם הסמל הגדול במרכזו של הגריל הקדמי השחור וכן פנסי חזית חדשים ופגוש קדמי חדש. גם בתוך תא הנוסעים יש שינויים קלים, בעיקר בגוון של הקונסולה המרכזית שהופך כעת לשחור מבריק.

    יש גם שינוי טכני קל בהיצע המנועים. גרסת הדיזל שנמכרה עד כה בישראל, 1.5 ליטר טורבו-דיזל בהספק מרבי של 80 כוחות סוס, עוזבת את מבחר המנועים ואת מקומה תתפוס גרסה חדשה בהספק מרבי של 90 כוחות סוס. גרסת הדיזל החדשה תהיה חסכונית במעט מהגרסה היוצאת, עם צריכת דלק ממוצעת של 21.7 קילומטרים לליטר על פי נתוני היצרן, לעומת 20 קילומטרים לליטר בדגם היוצא. תיבת ההילוכים של גרסה זו תהיה ידנית בלבד.

    רנו קנגו 2014

    אין שינוי בדגם הבנזין של רנו קנגו, והוא ימשיך להימכר עם מנוע ה-1.6 ליטר הוותיק של רנו (105 כוחות סוס) בשידוך לתיבת ההילוכים האוטומטית הוותיקה עם ארבעת ההילוכים. ובכל זאת, נתוני היצרן מספרים על שיפור קל בצריכת הדלק הממוצעת, מ-11.8 ל-12.2 קילומטרים לליטר. מנוע ה-1.2 ליטר טורבו-בנזין החדש של רנו, שכבר פגשנו בדגמי הקליאו והקפצ'ור החדשים, לא יגיע ארצה בשלב זה.

    גם ברמת האבזור של הקנגו לא צפוי שינוי מהותי. רמת הגימור העיקרית תהיה "אוטנטיק" והיא תכלול 2 כריות אוויר, בקרת יציבות ESP, מערכת עזר לזינוק בעליה (בדגם הדיזל הידני), 2 חלונות חשמל, מערכת בקרת שיוט עם מגביל מהירות אלקטרוני ודלת הזזה צידית אחת.

    המחיר יישאר ללא שינוי ויחל ב-132 אלף ₪ לדגם הבנזין האוטומטי או ב-137 אלף ₪ לדגם הדיזל הידני. רכבים ראשונים כבר הגיעו ארצה ואף נמסרו למספר לקוחות, אך הפרסום בנושא יחל רק בשבוע הבא עם החלפת השנה האזרחית ואיתה גם שנת הדגם.

    רנו קנגו 2014

    dddd