תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • לנציה
  • לנציה דלתא
  • לנצ'יה דלתא 2014 – מיני מתיחת פנים

    לנציה דלתא

    טוב עדכון קל מחוסר עדכון כלל. לנצ'יה מציגה עדכונים קוסמטיים קלים לדגמי הדלתא לקראת שנת 2014 - עיצוב חזית מעודכן ופלסטיקה שחורה בתא הנוסעים.

    • 29-12-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    סוף סוף יש לנו גם קצת חדשות בנוגע למותג הרכב האיטלקי לנצ'יה. לא חדשות גדולות מידי, אבל עדיין חדשות שבוודאי ישמחו את חובבי המותג. לנצ'יה דלתא, המשפחתית הקומפקטית היוקרתית של קבוצת פיאט, תעבור בתחילת השנה הבאה (2014) מתיחת פנים קוסמטית קלה. מדובר במתיחת הפנים השנייה שעוברת המכונית מאז הושקה לראשונה בשנת 2008, לאחר שכבר עברה עדכונים קוסמטיים קלים בשנת 2010 כשהוצגה במדי קרייזלר. בתעשיית הרכב מדובר לרוב בפרק זמן ארוך יחסית, שמחייב החלפה של הדגם בדגם חדש. אך קונצרן פיאט נמצא בשנה האחרונה במצב לא פשוט ומשנה לחלוטין את פניו, כך שהשקה של דגמים חדשים נדחית ומתיחות פנים קלות הן כורח המציאות. מהלך דומה ביצעה לאחרונה חטיבה אחרת בבעלות קונצרן פיאט, חטיבת אלפא רומיאו, שהציגה עדכונים קוסמטיים קלים לדגמי המיטו 2014.

    לנצ'יה דלתא 2014

    מתיחת הפנים של לנצ'יה דלתא לשנת 2014 כוללת מספר שינויים עיצוביים קלים בחזית המכונית. חדי העין יבחינו בגריל קדמי חדש, עם פסי אופקיים ולא אנכיים כפי שהיו עד כה. יש גם עדכונים קלים לפגוש הקדמי, לפנסי הערפל וכן לחצאיות הצד. בפרופיל יהיה ניתן להבחין בחישוקי סגסוגת 17 אינטש' בעיצוב שונה במעט ומאחור בסופית שונה לאגזוז.

    יש גם שינויים קלים בתא הנוסעים, שמקבל כעת קונסולה מרכזית עם גימור בגוון שחור-מבריק מודרני יותר, גלגל הגה בעיצוב חדש וכן לוח שעונים עם שינויים קלים לצבעי הרקע. רמות האבזור יישארו כמעט ללא שינוי.

    באירופה תוצע לנצ'יה דלתא 2014 עם מבחר של שלושה מנועים בלבד - 1.6 ליטר עם 105 כוחות סוס, 1.6 ליטר עם 120 כוחות סוס ו-1.4 ליטר מוגדש טורבו שמוזן בגז טבעי בהספק של 120 כוחות סוס. בשלב זה לא ברור האם מנוע ה-1.8 ליטר טורבו-בנזין שנמכר בישראל ימשיך להיות מיוצר. ואולי נמכר בישראל זאת מילה קצת גדולה מידי, שכן מאז תחילת השנה ועד היום נמכרו בישראל 3 רכבי לנצ'יה דלתא בלבד.

    לנצ'יה דלתא 2014

    dddd