תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • סקודה
  • סקודה אוקטביה
  • סקודה אוקטביה 2014 – גרסאות בנזין ודיזל חדשות

    סקודה אוקטביה

    סקודה מרחיבה את היצע הדגמים שלה בישראל עם שני דגמי דיזל חדשים ודגם בנזין בכיר. יש גם עדכונים קלים לדגמי הראפיד 2014.

    • 23-12-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    לקראת שנת 2014 מרחיבה צ'מפיון מוטורס את היצע דגמי סקודה אוקטביה החדשה בישראל ומצרפת למשפחה שתי גרסאות חדשה - גרסת בנזין בכירה ושתי גרסאות דיזל. האוקטביה החדשה הגיעה ארצה בקיץ האחרון, בסמוך להשקתן של הטויוטה קורולה והמאזדה 3 החדשות (סקודה אוקטביה החדשה מול מאזדה 3 החדשה מול טויוטה קורולה החדשה - מבחן דרך). שלושת המשפחתיות החדשות צפויות להוביל את שוק המשפחתיות הישראלי בשנת 2014 ולשלושתן צפויה תחרות קשה מאוד זו בזו בשוק ציי הרכב. שלושת הגרסאות החדשות שתשיק סקודה בתחילת השנה פונות דווקא לקהלים אחרים - הקהל הפרטי ולקהל נהגי המוניות.

    סקודה אוקטביה החדשה

    גרסת הבנזין החדשה והבכירה של סקודה אוקטביה תצויד במנוע טורבו-בנזין בנפח של 1.8 ליטר המפיק הספק מרבי של 180 כוחות סוס. המנוע משודך לתיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים (DSG) עם שבעה הילוכים ויחד הם מספקים ביצועים נאים למדי הכוללים זינוק מעמידה ל-100 קמ"ש ב-7.4 שניות וצריכת דלק משולבת של 17.5 קילומטרים לליטר.

    גרסת הדיזל החדשה של האוקטביה תפנה בעיקר לנהגי המוניות, שם ככה בעבר האוקטביה והייתה למונית הנמכרת ביותר בישראל. לגרסת הדיזל מנוע טורבו-דיזל בנפח של 1.6 ליטר המפיק הספק מרבי של 104 כוחות סוס (25.4 קג"מ של מומנט מרבי). גרסה זו תשווק בגרסה ידנית או בגרסה אוטומטית עם תיבה כפולת מצמדים.
    גרסת הדיזל הבכירה תצויד במנוע טורבו-דיזל בנפח של 2 ליטרים שהספקו המרבי הוא 150 כוחות סוס, אך היא תגיע בשידוך לתיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים (שישה הילוכים) בלבד.

    סקודה אוקטביה החדשה

    שלושת הגרסאות החדשות של סקודה אוקטביה ישווקו ברמת אבזור אחת - Elegance. האבזור הבטיחותי של רמת אבזור זו כולל 6 כריות אוויר, בקרת יציבות, פנסי ערפל עם תאורה עוקבת פניה ומערכת לניטור לחץ אוויר בגלגלים. אבזור הנוחות כולל מערכת שמע מקורית עם שליטה מההגה, דיבורית בלוטות', גלגל הגה מצופה עור עם כיוון גובה ומרחק, בקרת שיוט, משענות יד מלפנים ומאחור, חישוקי סגסוגת 17 אינטש' ועוד.

    מחירי סקודה אוקטביה 2014 דיזל ובנזין:

    סקודה אוקטביה 1.8 ליטר בנזין אוטומטית אלגנס - 155 אלף ₪
    סקודה אוקטביה 1.6 ליטר דיזל ידנית אלגנס - 168.5 אלף ₪ (מוניות 108 אלף ₪)
    סקודה אוקטביה 1.6 ליטר דיזל אוטומטית אלגנס - 177.5 אלף אלף ₪ (מוניות 118 אלף ₪)
    סקודה אוקטביה 2.0 ליטר דיזל אוטומטית אלגנס - 209 אלף ₪ (מוניות 136 אלף ₪)

    סקודה אוקטביה החדשה

    בנוסף מודיעה היבואנית על עדכון קוסמטי קל שיעברו דגמי הראפיד הקומפקטיים. העדכון כולל מספר שינויים שבאים לידי ביטוי ברמת האבזור ובאיכות החומרים. בתא הנוסעים נוספו דיפונים בגוון כרום באזור הנהג והנוסע שלידו, כפתורים חדשים לשליטה על מערכת השמע מההגה, שילובי צבעים חדשים לריפודי המושבים, שליטה על ארבעת חלונות החשמל ממושב הנהג ועוד. מחירם של דגמי הראפיד נותר ללא שינוי ויחל ב-92 אלף ש"ח לדגם ה-1.2 ליטר טורבו-בנזין הידני.

    להיצע הדגמים של הראפיד תצטרף ב-2014 גם גרסת דיזל ידנית שתצויד במנוע בנפח 1.6 ליטר שהספקו 105 כוחות סוס והוא יגיע עם גיר ידני או רובוטי כפול מצמדים. מחירה של גרסת הדיזל החדשה יחל ב-121 אלף ש"ח לדגם הידני ברמת האבזור הבסיסית (Ambition) ויגיע עד 128 אלף ש"ח לדגם האוטומטי ברמת האבזור הגבוהה (Elegance).

    קבלו הצעה אטרקטיבית לרכישת סקודה חדשה או משומשת מהמומחים של CarsForum

    סקודה ראפיד

    dddd