תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • אופל
  • אופל אינסיגניה סטיישן
  • אופל אינסיגניה
  • אופל אינסיגניה 2014 החדשה בישראל

    אופל אינסיגניה סטיישן

    האינסיגניה מגיעה לישראל עם גרסת בסיס חלשה וזולה מבעבר שמחירה יחל ב-172 אלף ש"ח. יש גם כמה שינויים קוסמטיים מתבקשים.

    • 22-12-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    מתיחת הפנים שעברה אופל אינסיגניה לשנת 2014 מגיעה בימים אלו לישראל. חברת ש.י.ר רכב מקבוצת שלמה-סיקסט, יבואנית אופל לישראל, משקיעה מאמצים רבים בשיווק המותג אופל בישראל ולאחרונה משיקה בישראל דגמים חדשים במהירות שיא. גם מתיחת הפנים של האינסיגניה מגיעה אלינו במהירות שיא, פחות מחצי שנה לאחר שהוצגה לראשונה בחו"ל ואף מוקדם מהצפוי. ההשקה המלאה תתבצע רק בתחילת שנת 2014, אך רכבים ראשונים כבר הגיעו ארצה וניתן לרכוש אותם בכל אחד משמונה אולמות התצוגה של אופל בישראל.

    אופל אינסיגניה 2014

    החידוש העיקרי שמסתתר בעדכון הקוסמטי של אופל אינסיגניה הוא להיצע המנועים. עד כה שווקה האינסיגניה בישראל עם מנוע טורבו-בנזין חזק מהמקובל בקטגוריה (2 ליטרים טורבו-בנזין בהספק של 220 כוחות סוס) ובהתאם גם תג מחיר גבוה מהמקובל בקטגוריה - כ-180 אלף ₪. תג המחיר הגבוה השפיע על מכירותיה של האינסיגניה בישראל, שכן כידוע לקוחות הליסינג משלמים את שווי השימוש באחוזים ממחירו הרשמי של הרכב.

    במסגרת מתיחת הפנים קיבלה האינסיגניה מנוע טורבו-בנזין חדש בנפח של 1.6 ליטר שמפיק הספק מרבי של 170 כוחות סוס. המנוע החדש אמנם מאפשר לאופל לתמחר את האינסיגניה במחיר נמוך יותר (נגיע לכך בהמשך) אך גם פוגע בנתוני הביצועים המאוד מאוד מרשימים שהיו למכונית בדגם ה-2 ליטרים - הזינוק מעמידה ל-100 קמ"ש אורך כעת 9.9 שניות לעומת 7.8 שניות בדגם ה-2 ליטרים. צריכת הדלק הממוצעת שופרה גם היא ועומדת כעת על כ-15.1 קילומטרים לליטר, לעומת 11 קילומטרים לליטר בדגם היוצא.

    מי שיחפוץ בכל זאת בביצועים טובים יותר, על חשבון המחיר וצריכת הדלק, יוכל לבחור בגרסת ה-2 ליטר בנזין שתמשיך להימכר כאן אך עם מנוע בנזין חדש בהספק מרבי משודרג של 250 כוחות סוס. למנוע החדש צריכת דלק טובה משל הדגם היוצא למרות ההספק המרבי הגדול, כ-12 קילומטרים לליטר.

    אופל אינסיגניה 2014

    מלבד המנועים החדשים כוללת מתיחת הפנים של אופל אינסיגניה 2014 גם שדרוג מתבקש לתא הנוסעים. לוח השעונים שודרג והוחלף בלוח שעונים חדש, הכולל גם מסך צבעוני חדש (במקום המסך הכתום שהיה בדגם טרום מתיחת הפנים). הקונסולה המרכזית עמוסת הכפתורים של הדגם הקודם הוחלפה גם היא בקונסולה חדשה ומודרנית יותר, שבמרכזה מערכת שמע חדשה עם מסך מגע צבעוני. וכמובן, הרבה פחות כפתורים קטנים ומעצבנים. עוד ברשימת השדרוגים הקוסמטיים - גלגל הגה בעיצוב חדש עם מתגים חדשים לשליטה על מערכת השמע ובקרת השיוט.

    מחירה של אופל אינסיגניה החדשה יחל ב-172 אלף ₪ לדגם ה-1.6 ליטר טורבו-בנזין בתצורת 4 דלתות. אותו הדגם בתצורת 5 דלתות יעלה כ-175 אלף ₪ וגרסת הסטיישן עם אותו המנוע תעלה כ-185 אלף ₪.

    רמת אבזור גבוהה יותר ("קוסמו") תוצע כאופציה ותכלול גם חישוקי סגסוגת גדולים יותר בקוטר 18 אינטש', בקרת אקלים מפוצלת ומושבי עור חשמליים. מחירה של חבילת אבזור זו יעמוד על 15,000 ₪, כך שגרסת ה-4 דלתות תעלה כ-187 אלף ₪. רמת האבזור הבכירה (OPC ליין) תוצע גם היא בהמשך ותציע חישוקי סגסוגת בקוטר 19 אינטש', מושבי ספורט עם כיוון חשמלי ומערך מתלים אקטיבי FlexRide. מחירו צפוי לנוע סביב ה-280 אלף ₪.

    אופל אינסיגניה 2014

    dddd