תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • איסוזו
  • השכרת משאיות ב-UTI

    איסוזו

    שירות השכרת משאיות חדש מבית UTI, יבואנית משאיות איסוזו לישראל, יאפשר השכרה יומית או שבועית של משאיות במשקלים שנעים בין 6.2 ל-12 טונות.

    • 08-12-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    חברת UTI, יבואנית משאיות איסוזו לישראל, משיקה בימים אלו מחלקה חדשה להשכרת משאיות. מתחם ההשכרה החדש של החברה ישכון בפתח-תקווה, בסמוך למתחם הלוגיסטי של היבואנית. החברה תעמיד להשכרה את כל מבחר משאיות הסומו שקיים בישראל, במשקלים כוללים של 6.2 עד 12 טונות, להשכרה יומית או שבועית. המחלקה תציע את שירותיה ללקוחות הקבועים של UTI אך גם ללקוחות מזדמנים הזקוקים למשאית לצורך הובלה חד פעמית או להרחבה זמנית של מערך השינוע שלהם. מערך הדגמים של החברה כולל גם משאית משא סגורות וגם משאיות קירור.

    חברת UTI היא חברה בת של UMI (יבואנית שברולט ומסחריות איסוזו לישראל) ושל קבוצת לבנת. בניגוד לענף הרכב הפרטי, שם יש הפרדה ברורה בין חברות הליסינג וההשכרה ליבואני הרכב, בענף המשאיות נדרשים היבואנים להציע ללקוחותיהם פתרונות מימון וליסינג משלהם, שכן חברות ההשכרה הגדולות נמנעו עד כה מכניסה לתחום. בחלק מחברות ההשכרה הגדולות (כמו אלדן או שלמה-סיקסט) קיים היצע מוגבל של משאיות קירור, אך מלבדם קיימים בשוק השכרת המשאיות בעיקר שחקנים קטנים. מערך ההשכרה החדש של החברה יצטרף אל מערך הליסינג והטרייד אין שכבר קיימים כיום בחברה וצפוי להגדיל את פעילותה של UTI בשוק. נזכיר כי בתחילת השנה צפויים מחירי המשאיות לעלות, בעקבות כניסתו של תקן זיהום האוויר המחמיר יורו6, מה שככל הנראה יגדיל את הביקוש לשכירה של משאיות לפרקי זמן קצובים על חשבון רכישה יקרה יותר של המשאית.

    משאית איסוזו סומו

    dddd