תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • לקסוס
  • לקסוס GS
  • לקסוס GS300h – פרטים נוספים

    לקסוס GS

    לקסוס תרחיב בקרוב את היצע הדגמים של ה-GS החדשה עם דגם היברידי חדש בשם GS300h. בשנה הבאה בישראל.

    • 02-12-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    רגע לפני תחילת שיווקה באירופה, מפרסמת לקסוס פרטים נוספים אודות ה-GS300h החדשה. נזכיר כי מדובר בגרסה היברידית חדשה למשפחת ה-GS, מכונית הסדאן הבינונית של לקסוס (גדולה מה-IS וקטנה מה-LS), שהדור הרביעי שלה משווק בישראל מאז שנת 2012. עד כה שווקו בישראל שתי גרסאות של ה-GS - ה-GS450h ההיברידית וה-GS250 בעלת מנוע הבנזין. בתחילת השנה הבאה צפויה להצטרף להיצע הדגמים גם הגרסה ההיברידית החדשה שתתברג בין שתי הגרסאות הקיימות ותהיה, כך מקווה לקסוס, הגרסה הנמכרת ביותר של ה-GS בעולם.

    ביחד עם לקסוס IS החדשה שכבר הגיעה לישראל ועם לקסוס CT200h המחודשת שתגיע גם היא בקרוב לישראל, צפויים שלושת הדגמים להיות הנשק העיקרי בארנסל של לקסוס להמשך חיזוק מעמדה בישראל.

    לקסוס GS300h

    לקסוס GS300h מצוידת במנוע בנזין בנפח 2.5 ליטרים שמפיק הספק מרבי של 181 כוחות סוס. אליו משודך מנוע עזר חשמלי בהספק מרבי של 143 כוחות סוס ויחד הם מפיקים הספק מרבי משולב של 222 כוחות סוס. הכוח עובר אל הגלגלים האחוריים דרך תיבת הילוכים אוטומטית רציפה וצריכת הדלק הממוצעת עומדת לפי נתוני היצרן על 21.3 קילומטרים לליטר. בלקסוס מתגאים בעובדה שהמכונית תוכננה מראש ככזאת שמציעה עלויות אחזקה נמוכות. המנוע אינו דורש החלפה של רצועת תזמון (טיימינג), הבלמים תוכננו כך שבמהלך 90 אלף קילומטרים הם ידרשו רק החלפה אחת של רפידות בלם והסוללה של המערכת ההיברידית אמורה להחזיק 15 שנים לפחות.

    לקסוס GS300h

    אך למרות ההקפדה היפנית כל כך על האמינות ועלויות האחזקה, לקסוס GS300h אמורה להציע גם התנהגות כביש ספורטיבית מבעבר. בלקסוס מבטיחים "חווית נהיגה משתפת" לנהג עם התנהגות כביש משופרת ונוחות נסיעה טובה. מי שיחפוץ בקצת יותר ספורטיביות יוכל לבחור בחבילת ה-F-Sport שתוצע כאופציה ותכלול מספר שינויים קוסמטיים לצד חישוקי סגסוגת גדולים יותר וכיול שונה למתלים.

    רשימת האבזור תכלול מערכת מולטימדיה עם מסך 12.3 אינטש' ו-17 רמקולים, נקודת גישה אלחוטית (Wifi) ליושבי הרכב, מערכת בקרת שיוט אקטיבית ומערכת לזיהוי רכבים בשטחים המתים. כאופציה תוצע גם מערכת מתלים אקטיבית (AVS) ודגמי ה-F-Sport יוצעו גם עם פנסי חזית בטכנולוגיית LED.

    לקסוס GS300h

    dddd