תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • יונדאי
  • יונדאי ix-35
  • יונדאי ix35 – מתיחת הפנים מגיעה לישראל

    יונדאי ix-35

    יונדאי ix35 המחודש מגיע לישראל, לאחר שעבר מתיחת פנים. יציע מנוע בנזין חדש ורשימת אבזור מעודכנת. מחיר החל מ-151 אלף ש"ח.

    • 12-11-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    מתיחת הפנים שעבר רכב הפנאי יונדאי ix35 בתחילת השנה מגיעה כעת לישראל. בכלמוביל, יבואנית יונדאי לישראל, הודיעו הבוקר כי יחלו לשווק בסוף השבוע הקרוב את הדגם המחודש של ה-ix35, ששיווקו החל לראשונה בישראל לפני כשלוש וחצי שנים ומאז מכר למעלה מ-8,000 יחידות בישראל. ה-ix35 הוא השחקן היחיד של יונדאי בסגמנט רכבי הפנאי הבינוניים אך בשנה האחרונה הצטרפו אליו מספר מתחרים צעירים וחדשים. אחד מהם הוא מיצובישי אאוטלנדר החדש, שמיובא ארצה על ידי אותו היבואן (כלמוביל) וזוכה גם הוא להצלחה נאה. גם ניסאן קשקאי החדש, שיגיע ארצה בעוד כשנה, בוודאי יעשה את החיים קשים יותר בעבור ה-ix35.

    יונדאי ix35 מתיחת פנים

    יונדאי ix35 המחודש כולל מספר עדכונים קוסמטיים לעיצוב החיצוני והפנימי. בין היתר ניתן למצוא בו יחידות תאורה אחוריות מחודשות עם נורות LED, תאורת DRL מבוססת LED בפנסי הקדמיים, מערכת מולטימדיה חדשה הכוללת גם מצלמת רוורס, בקרת שיוט בכל הדגמים, ריפודי שונים וכן חישוקי סגסוגת חדשים בקוטר 18 אינטש' (חוץ מדגם הבסיס). בנוסף מבטיחים ביונדאי שיפור ניכר בבידוד הרעשים וכיול חדש לתיבת ההילוכים האוטומטית.

    בנוסף כוללת מתיחת הפנים של יונדאי ix35 עדכון חשוב ליחידת ההנעה. את מנוע ה-2 ליטרים הוותיק מסדרת Theta מחליף מנוע חדש מסדרת NU של יונדאי. למנוע החדש נפח זהה (2 ליטרים) והספק מרבי נמוך יותר - 154 לעומת 163 כוחות סוס. ביונדאי מבטיחים כי המנוע החדש יהיה ידידותי יותר לסביבה אך נתוני זיהום האוויר וצריכת הדלק מספרים סיפור אחר - פליטת ה-CO2 של המנוע החדש עלתה מ-187 ל-204 גרם לקילומטרים וצריכת הדלק המשולבת עלתה מ-11.5 ל-11.7 קילומטרים לליטר.   

    למרות העשרת רשימת האבזור אין שינוי במחירו של הרכב. מחיר ה-ix35 יחל ב-151 אלף ₪ לדגם ה-Prime הבסיסי ויגיע עד ל-193 אלף ₪ לדגם המאובזר ביותר עם מנוע דיזל ומערכת הנעה כפולה. השיווק של הדגם המחודש יחל בסוף השבוע הקרוב.

    יונדאי ix35 מתיחת פנים

    dddd