תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • לקסוס
  • לקסוס RC
  • לקסוס RC קופה – תמונות ראשונות

    לקסוס RC

    לקסוס חושפת תמונות ראשונות של ה-RC קופה החדשה, גרסת הקופה של ה-IS. צפויה להגיע ארצה במהלך השנה הבאה.

    • 04-11-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    לקסוס RC קופה נחשפת הבוקר בתמונות ראשוונות, לקראת השקתה הרשמית בתערוכת טוקיו בסוף החודש. מדובר למעשה בגרסת הקופה של ה-IS ובממשיכה הישירה של ה-LF-CC קונספט שנחשפה לפני יותר משנה. הפעם מדובר בגרסת הייצור הסדרתי, שעברה מספר שינויים מתבקשים בדרך לייצור סדרתי. הגרסה הסופית שמוצגת כאן לראשונה צפויה להגיע לאולמות התצוגה במהלך השנה הבאה (2014), וכן - גם לישראל.

    לקסוס RC קופה

    הפרטים הטכניים שפורסמו, לפחות בשלב זה, אינם רבים. למכונית אורך כללי של 469 סנטימטרים, גובה של 139 סנטימטרים ובסיס גלגלים באורך של 273 סנטימטרים. בשלב זה חושפת לקסוס שתי יחידות הנעה - RC350 ו-RC300h. לראשונה מנוע בנזין בתצורת V6, בנפח של 3.5 ליטרים ובהספק מרבי של כ-310 כוחות סוס. לשנייה, ההיברידית, מנוע בנזין בנפח 2.5 ליטרים ומנוע עזר חשמלי. ההספק המרבי של הגרסה ההיברידית צפוי לנוע באזור ה-180 כוחות סוס.

    תא הנוסעים יתבסס ברובו על תא הנוסעים של לקסוס IS החדשה, עם שינויים מתבקשים. בלקסוס מספרים כי הוא יוצע עם חבילת תאורת אווירה ייחודית שמופנית כלפי מעלה ולא כלפי מטה כמקובל ברכבים אחרים. גם המושבים הקדמיים יהיו שונים מהמקובל וייבנו תוך שימוש בקצף ולא בספוג, כמקובל במושבים של מכוניות מרוץ.

    לקסוס RC קופה

    dddd