תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • לקסוס
  • לקסוס IS
  • לקסוס IS החדשה בישראל

    לקסוס IS

    לקסוס משיקה בישראל את ה-IS החדשה. תשווק בארץ בגרסה היברידית (IS300h) בהספק כולל של 223 כוחות סוס ובמחיר התחלתי של 249 אלף ש"ח.

    • 14-10-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    לקסוס IS החדשה נוחתת בישראל בימים אלו כחלק ממגמת התנופה בה נמצא המותג בארץ. בלקסוס מרוצים מאוד מחדירת המותג לשוק המקומי, בתוך פרק זמן קצר יחסית של שבע שנים. את שנת 2013 מצפים בלקסוס לסיים עם כ-570 מסירות (עלייה של כ-20 אחוזים בהשוואה ל-2012) והיעד לשנת 2015 גבוה למדי ועומד על כ-1000 רכבים. ה-IS החדשה תהיה חלק חשוב בתוכנית העבודה של המותג בארץ, לצד דגמים חדשים שיגיעו ארצה בשנה הקרובה ומהלכים שיווקיים שיבוצעו בדגמים הקיימים.

    לקסוס IS החדשה

    לקסוס IS החדשה תציע מידות נדיבות משל ה-IS היוצאת. בסיס הגלגלים גדל בכשבעה סנטימטרים לעומת הדור היוצא וכתוצאה מכך גדל מרווח הברכיים במושב האחורי וכמעט הכפיל את עצמו לעומת הדור הקודם. תא המטען גדל בכ-50 ליטרים לעומת הדור הקודם, גם כשמשווים את הגרסה ההיברידית (בדגם החדש) לגרסת הבנזין (בדגם היוצא). השלדה החדשה תהיה קשיחה ומתקדמת מקודמתה וחלק מהריתוכים שלה בוצעו בלייזר. מבחני הבטיחות האירופאיים מפרגנים, עם ציון 5 כוכבי בטיחות וציון גבוה מאוד בהגנה על הולכי הרגל (בין היתר בזכות מכסה המנוע האקטיבי, Pop Up Hood).

    בשלב זה תוצע ה-IS בישראל בגרסה אחת - IS300h. מדובר בגרסה ההיברידית של המכונית, המצוידת במנוע בנזין בנפח 2.5 ליטרים ובמנוע עזר חשמלי. ההספק המשולב של שניהם עומד על 223 כוחות סוס שמעוברים לכביש דרך הגלגלים האחוריים. צריכת הדלק הממוצעת עומדת על 22.7 קילומטרים לליטר והתאוצה מעמידה ל-100 קמ"ש אורכת כ-8.4 שניות.

    לקסוס IS החדשה

    לקסוס IS החדשה תשווק בשלוש רמות אבזור שונות. רמת האבזור הבסיסית, Executive, כוללת 8 כריות אוויר, צמיגי Run Flat בקוטר 17 אינטש', מערכת שמע עם מסך צבעוני ומערכת ה-Mirror Link, בקרת אקלים דיגיטלית מפוצלת, פנסי קסנון עם תאורת DRL מבוססת LED, פנסי LED אחוריים, חלון גג ומושבי בד. מחירה של גרסה זו יעמוד על 249 אלף ₪.

    לקסוס IS החדשה - מפרט טכני להורדה

    רמת האבזור הבכירה יותר, Luxury, תוסיף לכל אלו גם מושבי עור, כיוונון חשמלי וחימום למושבים הקדמיים, מצלמה היקפית וחיישני חניה מקוריים. מחירה יעמוד על 269 אלף ₪.
    הגרסה הבכירה ביותר תהיה גרסת ה-Premium הכוללת בנוסף גם דיפוני עץ בדלתות, מערכת כניסה ללא מפתח, כיוון חשמלי להגה, אוורור למושבים הקדמיים, זיכרון למושבים הקדמיים, ספי דלת מאלומיניום ומראות צד מתכהות חשמלית. מחירה יעמוד על 289 אלף ₪.

    גרסאות ה-F-Sport וגרסאות הבנזין הרגילות לא ישווקו בשלב זה, אך נבדקת האפשרות לייבא אותן ארצה בעתיד.

    לקסוס IS החדשה

    dddd