תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • פורשה
  • פורשה פאנאמרה
  • פורשה פאנאמרה 2013 המחודשת – בישראל

    פורשה פאנאמרה

    הדגמים המחודשים של פורשה פאנאמרה מגיעים לישראל - גרסת Executive עם בסיס גלגלים ארוך, גרסה היברידית וגרסאות טווין-טורבו חדשות.

    • 30-09-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    דגמי 2013 של פורשה פאנאמרה מגיעים בימים אלו לישראל, לאחר שעברו מתיחת פנים קלה בתחילת השנה. מתיחת הפנים של הדגם כוללת מעט מאוד שינויים קוסמטיים ומתמקדת בעיקר בהרחבת היצע הדגמים ובשיפור תא הנוסעים. השדרוגים הקוסמטיים כוללים בעיקר שדרוג קל ליחידות התאורה (קדמיות ואחוריות), הרחבה קלה של דלת תא המטען והגדלת היצע חישוקי הסגסוגת המקוריים. גם תא הנוסעים נותר ללא שינויים משמעותיים אבל יציע מגוון רחב יותר של תוספות אופציונאליות חדשות כמו מערכת מצלמות היקפיות, בקרת שיוט אדפטיבית, שמשות מבודדות חום ועוד.

    פורשה פאנאמרה 2013

    השינוי המשמעותי ביותר יהיה באגף הטכני. כעת תוצע פורשה פאנאמרה בגרסה בעלת בסיס גלגלים מוארך (תוספת של כ-15 סנטימטרים) שתציע מרווח פנים משופר ליושבים מאחור. גרסה זו תכונה בישראל Executive ומחירה יחל בכ-1.2 מיליון ₪.
    גרסאות ה-S וה-4S של הפאנאמרה יקבלו את מנוע ה-V6 כפול המגדשים החדש, שיחליף את מנוע ה-V8 הנוכחי. למנוע החדש הספק מרבי של 420 כוחות סוס שמופק מנפח של 3 ליטרים בלבד, מה שיאפשר לדגמים אלו להציע ביצועים דומים אך להציע צריכת דלק טובה משמעותית. מחיר גרסאות אלו יחל בכמיליון ₪.
    גרסת הבסיס של הפאנאמרה תמשיך להימכר עם מנוע ה-3.6 ליטר המוכר, שזכה כעת לשדרוג קל בהספק המרבי - 320 במקום 300 כוחות סוס. גרסה זו תהיה יקרה מעט יותר מהגרסה היוצאת ומחירה יחל בכ-800 אלף ₪.

    לקראת סוף השנה צפויה להגיע ארצה גם הגרסה ההיברידית הנטענת של פורשה פאנאמרה. לגרסה זו מנוע בנזין בהספק מרבי של 316 כוחות סוס ומנוע חשמלי בהספק מרבי של 96 כוחות סוס. טעינת הרכב מתבצעת דרך שקע טעינה ביתי ואורכת כ-4 שעות, לאחריה יכול הרכב לנסוע במצב חשמלי טהור לטווח מרבי של 36 קילומטרים ובמהירות מרבית של 135 קמ"ש. לאחר שתסתיים הסוללה תעבור המכונית למצב היברידי וצריכת הדלק שלה תעמוד על כ-33 קילומטרים לליטר בממוצע. מחירו של דגם זה טרם נקבע.

    פורשה פאנאמרה 2013

    dddd