תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • קיה
  • קיה קארנס
  • מבחני ריסוק: 5 כוכבים לקורוס 3 ולקיה קארנס

    קיה קארנס

    קורוס 3 היא המכונית הסינית הראשונה שמקבלת ציון של 5 כוכבים במבחן הריסוק האירופאי EuroNCAP. קיה קארנס החדש מקבל גם הוא את הציון המרבי.

    • 25-09-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    ארגון הבטיחות האירופאי EuroNCAP מפרסם הבוקר תוצאות של שני מבחני ריסוק שביצע לאחרונה. מבחני הריסוק כוללים הפעם את קיה קארנס החדש, מיניוואן קומפקטי עם 5 או 7 מקומות, ואת קורוס 3 סדאן, מכונית הסדאן הקומפקטית של יצרנית הרכב החדשה קורוס. שני הרכבים זכו לציון המרבי שמעניק הארגון (חמישה כוכבים) והם מצטרפים אל רכבים כמו טויוטה קורולה החדשה ולקסוס IS החדשה שכבר זכו לציון זהה בתחילת החודש.

    מבחן ריסוק קורוס 3

    קורוס היא יצרנית רכב חדשה בנוף האירופאי. היא נוסדה בשנה שעברה כשיתוף פעולה בין יצרנית הרכב הסיני צ'רי לחברה לישראל. ה-3 תהיה המכונית הראשונה איתה צפויה היצרנית לצאת לשוק, בגרסאות סדאן וסטיישן. ה-3 היא גם המכונית הסינית שזוכה לציוני הריסוק הגבוהים ביותר במבחני ה-EuroNCAP, שעד כה לא החמיאו כלל ליצרניות הרכב הסיניות.

    קורוס 3 סדאן מקבלת ציון של 95 אחוזים בהגנה על מבוגרים, 87 אחוזים בהגנה על ילדים בכיסאות בטיחות, 77 אחוזים בהגנה על הולכי רגל וציון של 81 אחוזים בסעיף אביזרי הבטיחות. הקורוס קיבלה ציונים מושלמים כמעט בכל סעיפי הבדיקה, למעט בהגנה על חזה הנהג בזמן מבחן העמוד הצידי ובזמן תאונה חזיתית, שם קיבלה ציון "מספיק". התוצאה הכללית היא, כאמור, 5 כוכבי בטיחות מלאים.

    מבחן ריסוק קורוס 3

    קיה קארנס החדש קיבל גם הוא את הציון המרבי של 5 כוכבים. הקארנס קיבל 94 אחוזים בסעיף ההגנה על מבוגרים, 76 אחוזים בסעיף ההגנה על ילדים, 64 אחוזים בסעיף ההגנה על הולכי רגל וציון של 81 אחוזים בסעיף אביזרי הבטיחות. הקארנס החדש מצטרף אל שלל דגמים של היצרנית שכבר זכו לציון של חמישה כוכבים כמו הסול, הסורנטו והסיד החדשה.

    מבחן ריסוק קיה קארנס החדש

    dddd