תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • מרצדס
  • מרצדס S קלאס קופה
  • מרצדס S קלאס קופה קונספט נחשפת

    מרצדס S קלאס קופה

    מרצדס חושפת את ה-S קלאס קופה החדשה, מחליפת ה-CL קלאס הוותיקה. צפויה להגיע לייצור ב-2014.

    • 10-09-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    גרסת הקופה של מרצדס S קלאס החדשה נחשפה הבוקר בפרנקפורט, עם פתיחתה של תערוכת הרכב הגדולה של גרמניה. ה-S קלאס קופה מוגדרת בשלב זה כקונספט אך התמונות מוכיחות כי היא מדובר בקונספט שקרוב עד מאוד לייצור סדרתי. הדור הנוכחי של ה-S קלאס קופה שווק למעשה כ-CL קלאס, אך עדיין לא ברור האם הדגם הסדרתי, שצפוי להופיע רק במהלך השנה הבאה, יכונה CL או ישנה את שמו ל-S קלאס קופה.

    מה שבטוח הוא שמרצדס S קלאס קופה קונספט היא מכונית מרשימה למדי. היא מבוססת במידה רבה על גרסת הסדאן, שנחשפה מוקדם יותר השנה (ואף החלה להימכר בישראל), עם קווי עיצוב הממשיכים את עיצובה של הסדאן הגדולה. גם ממדיה של הקופה ממחישים היטב את הקשר עם ה-S קלאס - אורכה 505 סנטימטרים, רוחבה 196 סנטימטרים ובסיס הגלגלים שלה הוא באורך של 294 סנטימטרים.

    מרצדס S קלאס קופה קונספט

    מרצדס S קלאס קופה קונספט

    דגם הקונספט מצויד במנוע V8 בנזין כפול מגדשים בנפח של 4.7 ליטרים ובהספק מרבי של 455 כוחות סוס, שהושק בגרסת ה-S500 של דגם הסדאן. הדגם הסדרתי צפוי לקבל מנועים נוספים, כמו גם גרסת AMG חזקה במיוחד (כ-585 כוחות סוס).

    כראוי לספינת דגל עמוסה מרצדס S קלאס קופה קונספט בשלל עזרים טכנולוגיים. תא הנוסעים כולל שני מסכי LCD גדולים שמחליפים את לוח השעונים כולו, מסך מגע צבעוני נוסף שמציג ארבע שעוני זמן ומערכת שמע שמסוגלת לבחור את השירים בהתאם למצב רוחו של הנהג. רשימת האבזור ממשיכה גם אל מערכת מצלמות מתקדמת שסורקת את הכביש, ובשילוב עם רדאר מסוגלת להתריע על סכנות במרחק של כ-500 מטרים מהרכב. מערכת המצלמות משמשת גם את מערכת המתלים האקטיבית, שמסוגלת לשנות את כיול המתלים במידה והרכב עומד לפגוש שיבוש רציני בכביש.

    מרצדס S קלאס קופה קונספט

    dddd