תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • רנו
  • רנו מגאן
  • רנו מגאן 2014 – מתיחת פנים לדגם

    רנו מגאן

    רנו חושפת מתיחת פנים קלה למשפחת דגמי המגאן הכוללת עיצוב חזית חדש, מנוע טורבו-בנזין חדש ומערכת שמע חדשה מסדרת ה-R-Link. שיווקה יחל ב-2014.

    • 07-09-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    בשפה המקצועית קוראים לזה "מתיחת פנים של סוף החיים", וזה בדיוק מה שצפויה לעבור רנו מגאן בשנת הדגם הבאה (2014). מדובר במתיחת פנים שנייה שעובר הדגם, שהוצג כבר בשנת 2008 ועבר מתיחת פנים ראשונה ששיווקה בישראל החל בתחילת השנה. הדור הבא של המגאן אמור להופיע בתוך כשנה מהיום ויתבסס על פלטפורמה חדשה לחלוטין - פלטפורמה מודולרית בשם CMF שתשמש בסיס לכ-15 דגמים נוספים של קבוצת רנו-ניסאן, ביניהם גם הקשקאי החדש.

    רנו מגאן 2014

    עד להופעתו של הדור החדש, מחדשת רנו את עיצוב החזית של כל דגמי המגאן מהדור הנוכחי. מתיחת הפנים כוללת עיצוב חיצוני חדש, המתמקד בחזית המכונית שמקבלת כעת את שפת העיצוב הנוכחית של המותג, בדומה למתיחת הפנים שבוצעה בפלואנס 2013 ובדגמי הסניק 2013. מתיחת הפנים כוללת את כל דגמי המגאן - האצ'בק 5 דלתות, סטיישן 5 דלתות, קופה 3 דלתות ו-RS ספורט 3 דלתות.

    מתיחת הפנים כוללת גם שדרוג קל להיצע המנועים, עם תוספת של מנוע 1.2 ליטר טורבו-בנזין (TCe) בהספק של 130 כוחות סוס, שישודך לתיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים (EDC). בתא הנוסעים תקבל המגאן, סוף סוף, מערכת שמע מתקדמת ונוחה יותר לתפעול מסדרת ה-R-Link החדשה של היצרנית.

    שיווקו של הדגם צפוי להתחיל בתחילת שנת 2014. פרטים נוספים יפורסמו עם חשיפתו הרשמית בתערוכת הרכב הקרובה של פרנקפורט.

    קבלו הצעה אטרקטיבית לרכישת מגאן חדשה או משומשת מהמומחים של CarsForum

    רנו מגאן 2014

    dddd