תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • פולקסווגן
  • פולקסווגן גולף
  • אירוע השקה מוצלח לגולף GTI

    פולקסווגן גולף

    כ-30 רכבי גולף GTI נמכרו באירוע ההשקה שערכה צ'מפיון מוטורס באולם התצוגה של פולקסווגן בבני-ברק.

    • 03-09-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    צ'מפיון מוטורס, יבואנית פולקסווגן לישראל, מסכמת את אירוע ההשקה של פולקסווגן גולף GTI החדשה עם הצלחה נאה במכירות. לאירוע ההשקה, שנערך ביום שישי האחרון באולם התצוגה המרכזי של פולקסווגן בבני-ברק, הגיעו כ-300 לקוחות, רובם בעלי רכבים ספורטיביים של קבוצת פולקסווגן. במהלך האירוע והימים שאחריו נמכרו כ-30 רכבי גולף GTI, רובם באירוע ההשקה שנערך באולם התצוגה המרכזי אך חלקם גם בסוכנויות המשנה האחרות. רוב הדגמים שהוזמנו היו דווקא מגרסת החמש דלתות, היקרה יותר.

    מדובר בכמות רכבים גדולה יחסית לרכבי ספורט, שקצב המכירה שלהם בישראל נמוך בדרך כלל באופן משמעותי. בפורד, למשל, מכרו פחות מעשרה רכבי פוקוס ST מאז החל שיווקה בסוף 2012. רנו מגאן RS, המתחרה מבית קרסו מוטורס, לא הגיעה לכמות מסירות כזאת מאז תחילת השנה.

    פולקסווגן גולף GTI

    פולקסווגן גולף GTI החדשה משווקת בישראל בשתי תצורות מרכב, 3 או 5 דלתות וברמת אבזור אחת. לדגם החדש מנוע 2 ליטר טורבו בנזין בהספק מרבי של 22 כוחות סוס, תיבת הילוכים אוטומטית (DSG) עם 6 הילוכים, מערכת מתלים משופרת ומערכת XDS+ המדמה דיפרנציאל מוגבל החלקה. מחירו של הרכב עומד על 222 אלף ₪ לגרסת ה-3 דלתות ו-227 אלף ₪ לגרסת ה-5 דלתות.

    קובי בלום, מנהל חטיבת פולקסווגן: "אירוע ההשקה המוצלח בשישי והמכירות מאז תחילת השיווק של ה- GTI שוב מוכיח עד כמה הלקוחות חובבי החוויה הדינמית והספורטיבית מעריכים את מה שיש לדור השביעי של ה- GTI להציע. רכב Hot hatch אמיתי שמחזיר עטרה ליושנה עם חווית נהיגה ספורטיבית ללא פשרות הכוללת מנוע חזק יותר מאי פעם, מערכת מתלים משופרת וקלה יותר, ושלל מערכות אלקטרוניות חכמות, אלו לצד איכות וגימור תא נוסעים ברמת פרמיום כמעט הופכים את הגולף לאחת מהחבילות האיכותיות שיש הארץ לאוהבי נהיגה"

    פולקסווגן גולף GTI

    dddd