תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • ניסאן
  • ניסאן ג'וק
  • ניסאן ג'וק ניסמו (NISMO) מגיע לישראל

    ניסאן ג'וק

    הגרסה הספורטיבית של ניסאן ג'וק מגיעה לישראל, עם עיצוב נועז עוד יותר והספק מרבי משודרג. מחירו יחל ב-165 אלף ש"ח לדגם הידני.

    • 01-09-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    ניסאן ג'וק ניסמו, גרסת הביצועים הספורטיבית של הג'וק, מגיעה בימים אלו לישראל. בקרסו הודיעו הבוקר כי יחלו לשווק בקרוב בישראל את דגמי הניסמו של הג'וק, שנחשפו לראשונה לפני קצת יותר משנה. ניסמו, חטיבת הספורט של ניסאן (Nissan Motorsport International), השיקה לאחרונה גם גרסה משלה ל-370Z, שצפויה להגיע גם היא לישראל בתחילת השנה הבאה (2014). בהמשך, צפויה החטיבה להציג גרסאות משופרות של דגמים נוספים.

    ניסאן ג'וק ניסמו כולל מספר שינויים עיצוביים המדגישים את יכולותיו הספורטיביות אל מול גרסאות הבנזין הרגילות. השינוי הבולט ביותר הוא בחזית הרכב, שקיבלה עיצוב חדש עם גריל קדמי בעיצוב שונה במעט ותאורת DRL מבוססת LED המחליפה את פנסי הערפל בתחתית הפגוש הקדמי. חדי העין יזהו גם פתחי יניקת אוויר חדשים בתחתית הפגוש הקדמי, שנועדו לקרר את משאבת השמן בדגמי ההנעה הכפולה. בנוסף ניתן להבחין גם בפס קישוט אדום, קורת B צבועה בצבע שחור מבריק, חישוקי סגסוגת בקוטר 18 אינטש', מראות בצבע אדום ומבחר של שלושה צבעים בלבד (אפור, לבן ושחור).

    ניסאן ג'וק ניסמו

    המפרט הטכני של ניסאן ג'וק ניסמו כולל גרסה מחוזקת של מנוע ה-1.6 ליטר טורבו המפיקה 200 כוחות סוס. מנוע זה משודך לתיבת הילוכים ידנית (6 הילוכים) או לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה (CVT). נתוני הביצועים מספרים על זינוק מעמידה ל-100 קמ"ש ב-7.8 שניות בדגם הידני או 8.2 שניות בדגם האוטומטי.

    הדגם הידני ישווק עם מערכת הנעה קדמית בעוד הדגם האוטומטי יצויד במערכת הנעה כפולה לכביש עם מערכת ה-TVS של ניסאן. שני הדגמים ישווקו עם מערכת בקרת אחיזה דינאמית (NDCS) המאפשרת בחירה בין שלושה מצבים (ECO, Sport ו-Normal) ומשנה את תפקוד המצערת, את תוכנית העברה ההילוכים, את חלוקת הכוח של מערכת ההנעה הכפולה ואת צבעי התצוגה והפקדים.

    מחירו של ניסאן ג'וק ניסמו יעמוד על 165 אלף ₪ לדגם הידני ועל כ-185 אלף ₪ לדגם האוטומטי.

    קבלו הצעה אטרקטיבית לרכישת ניסאן ג'וק מהמומחים של CarsForum

    ניסאן ג'וק ניסמו

    dddd