תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • מרצדס
  • מרצדס CLA
  • מרצדס CLA בישראל – החל מ-199 אלף ש"ח

    מרצדס CLA

    כלמוביל משיקה בישראל את הסדאן הקומפקטית והיוקרתית מרצדס CLA. תוצע במבחר של שלוש גרסאות בהספקים שבין 120 ל-208 כוחות סוס ובמחיר שיחל ב-199 אלף ש"ח.

    • 25-08-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    כלמוביל משיקה השבוע בישראל את מרצדס CLA. ה-CLA, המבוססת על פלטפורמת ה-A קלאס החדשה, היא הסדאן-קומפקטית-יוקרתית הראשונה בישראל, אליה אמורה להצטרף בקרוב גם גרסת סדאן של אודי A3 החדשה (שנחשפה לא מזמן בחו"ל). לדברי אריאל פינטו, מנכ"ל קבוצת היוקרה בכלמוביל, ה-CLA הינה ביטוי נוסף לאסטרטגית הרחבת תמהיל המוצרים של מרצדס, שנועדה להגיע אל קהלי יעד חדשים וצעירים יותר. כחלק מאותה האסטרטגיה חשפה מרצדס לאחרונה גם רכב פנאי קומפקטי חדש, מרצדס GLA, שעתיד להגיע ארצה גם הוא בקרוב.

    מרצדס CLA

    מרצדס CLA תוצע בישראל במבחר של שלוש גרסאות עיקריות. גרסת הבסיס היא ה-CLA180 שמחירה יחל ב-199 אלף ₪. גרסה זו מצוידת במנוע טורבו-בנזין בנפח 1.6 ליטר שהספקו המרבי הוא 120 כוחות סוס. היא תצויד במערכת Start&Stop ובתיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים עם שבעה הילוכים (7G-DCT).

    מחירה של גרסת ה-CLA200 יחל ב-243 אלף ₪. גרסה זו מפיקה הספק של 156 כוחות סוס ממנוע ה-1.6 ליטר טורבו ומשווקת גם היא עם תיבת ההילוכים הרובוטית כפולת המצמדים עם שבעת ההילוכים. הביצועים כצפוי טובים יותר משל גרסת ה-180 - זינוק מעמידה ל-100 קמ"ש אורך 8.6 שניות (לעומת 9.3 שניות בגרסת ה-CLA180) והמהירות המרבית היא 230 קמ"ש.

    הגרסה הבכירה תהיה ה-CLA250 ומחירה יחל ב-305 אלף ₪. גרסה זו מצוידת במנוע טורבו-בנזין בנפח של 2 ליטרים שהספקו המרבי הוא 208 כוחות סוס ובאותה תיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים. לגרסה זו מהירות מרבית של 240 קמ"ש והיא מזנקת מעמידה ל-100 קמ"ש ב-6.7 שניות.

    מרצדס CLA

    כל הדגמים יוצעו ברמת גימור Urban הכוללת בין היתר מערכת שמע מקורית עם חיבור לטלפונים חכמים (סמארטפונים), תאורת קסנון, מצלמת רוורס ומערכת עזר למניעת תאונות חזית-אחור (Collision Prevention Assist). בנוסף תוצע בחלק מהדגמים גם אופציה לחבילת AMG הכוללת בין היתר פגושים בעיצוב ספורטיבי, מערכת בקרת אקלים דיגיטלית מפוצלת, חישוקי סגסוגת גדולים יותר ומושבי ספורט.

    קבלו הצעה אטרקטיבית לרכישת מרצדס חדשה או משומשת מהמומחים של CarsForum

    מרצדס CLA

    dddd