תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • יונדאי
  • יונדאי i35
  • יונדאי i35 – מתיחת פנים לשנת 2014

    יונדאי i35

    יונדאי מחדשת את ה-i35 הוותיקה עם מתיחת פנים קלה הכוללת מנוע דיזל חדש, תא נוסעים משודרג ועיצוב חיצוני מעודכן.

    • 13-08-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    שלוש וחצי שנים לאחר שנחשפה לראשונה יונדאי i35 ושנתיים לאחר שהחל שיווקה בישראל, מציגה יונדאי בקוריאה את מתיחת הפנים של הדגם. מדובר בפרק זמן קצר יחסית למקובל בשוק הרכב, אבל עדיין ארוך מספיק כדי לאפשר לרוב המתחרות החדשות להציג קפיצות מדרגה משמעותיות, שמאיימות על קצב המכירות של ה-i35. הדגם המחודש צפוי להגיע לשווקים לקראת סוף השנה ויגיע ככל הנראה לישראל לקראת תחילת השנה הבאה.

    יונדאי i35 2014

    יונדאי i35 המחודשת תהיה ארוכה במעט מקודמתה. בסיס הגלגלים נותר ללא שינוי (270 סנטימטרים) אך האורך הכללי גדל בכשני סנטימטרים, בעיקר בשל הגדלת הפגוש הקדמי שעוצב מחדש כחלק מעדכון עיצוב החזית של המכונית. בנוסף עודכנו יחידות התאורה הקדמיות שזוכות כעת לתאורת LED, עודכן עיצובם של חישוקי הסגסוגת והוחלפו יחידות התאורה האחוריות.

    תא הנוסעים של ה-i35 עודכן אף הוא, בהתאם לתגובות שקיבלו יונדאי מהלקוחות. כך למשל שונה המיקום של פתחי המיזוג המרכזיים, הוגבהה משענת היד המרכזית ועודכנה רשימת האבזור. זו כוללת כעת גם מסך צבעוני ופתחי מיזוג אחוריים, שלא היו סטנדרטיים בדגם היוצא. בשלב זה, לא מפרסמת יונדאי תמונות רשמיות של תא הנוסעים המחודש.

    המפרט הטכני של יונדאי i35 צפוי להישאר ללא שינוי מהותי. יונדאי תשדרג את היצע המנועים ותוסיף להיצע גם גרסת טורבו-דיזל עם מנוע בנפח של 1.6 ליטר והספק של 128 כוחות סוס. הוא ישודך לתיבת הילוכים ידנית או אוטומטית ולמערכת Start&Stop שתשפר משמעותית את צריכת הדלק (18.5 קילומטרים לליטר בדגם הידני, 16.2 קילומטרים לליטר בדגם האוטומטי). גרסת ה-1.6 ליטר בנזין שמשווקת בישראל צפויה להישאר ללא שינוי משמעותי.

    קבלו הצעה אטרקטיבית לרכישת i35 חדשה או משומשת מהמומחים של CarsForum

    יונדאי i35 2014

    dddd