תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • רנו
  • רנו קליאו ספורט
  • רנו קליאו RS ספורט החדשה – בקרוב בישראל

    רנו קליאו ספורט

    גרסת הביצועים הספורטיבית של רנו קליאו החדשה תנחת בקרוב בישראל, עם מנוע טורבו-בנזין בהספק של 200 כוחות סוס ותיבת הילוכים אוטומטית. המחיר יחל ב-176 אלף ש"ח.

    • 21-07-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    קרסו מוטורס, יבואנית רנו לישראל, ממשיכה לספק הבוקר חדשות. לצד רכב הפנאי הקומפקטי קפצ'ור משיקה רנו בתערוכת אוטומוטר גם את הקליאו RS, גרסת הביצועים הספורטיבית של רנו קליאו החדשה, שתושק אף היא בקרוב בישראל. הדור הנוכחי של ה-RS יהיה כמובן חדש לחלוטין ויהיה הראשון שישווק במרכב 5 דלתות בלבד (ולא במרכב 3 דלתות), עם תיבת הילוכים אוטומטית בלבד (ולא עם תיבת הילוכים ידנית) ועם מנוע טורבו-בנזין בלבד (ולא עם מנוע אטמוספרי גדול).

    רנו קליאו RS ספורט

    רנו קליאו RS ספורט החדשה תשווק עם מנוע טורבו-בנזין בנפח של 1.6 ליטר ובהספק מרבי של 200 כוחות סוס. הוא משודך לתיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים (EDC) עם שישה הילוכים. שני אלו יציעו ביצועים טובים למדי לצד דרגת זיהום אוויר וצריכת דלק נמוכות - 6.7 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש, מהירות מרבית של 230 קמ"ש, דרגת זיהום אוויר 4 וצריכת דלק ממוצעת של 15.8 קילומטרים לליטר.

    תיבת ההילוכים האוטומטית תצויד במערכת RS-Drive המאפשרת בחירה בין אחד משלושה מצבי נהיגה - Normal, Sport ו-Race. מעבר בין שלושת המצבים משנה את מפת החלפת ההילוכים, סל"ד הסרק של המנוע, את תגובת מערכת בקרת האחיזה ומפעיל את בקרת השיגור.

    רנו קליאו RS ספורט

    רשימת האבזור של רנו קליאו RS ספורט כוללת 4 כריות אוויר, בקרת יציבות, עוגני ISOFIX במושב האחורי ואפשרות לניתוק כרית אוויר הקדמית. עוד תכלול רשימת האבזור של ה-RS גם בקרת אקלים, מערכת מולטימדיה מקורית, ספוילר אחורי, מערכת כניסה ללא מפתח, חישוקי סגסוגת בקוטר 17 אינטש' והגה מצופה עור.

    בנוסף תשווק בישראל גרסת ה-RS CUP הספורטיבית יותר הכוללת שלדה קשיחה יותר ב-15%, הנמכה של 3 מילימטרים, הגה בכיול מהיר יותר וחישוקי סגסוגת בקוטר 18 אינטש'. בחו"ל משווקת גרסת ה-CUP עם דיפרנציאל קדמי מוגבל החלקה אך לא ברור האם דיפרנציאל זה יוצע גם בישראל.

    מחירה של רנו קליאו RS ספורט בישראל יחל ב-175,900 ₪.

    רנו קליאו RS ספורט - מפרט טכני חלקי

    קבלו הצעה אטרקטיבית ברכישת קליאו ספורט חדשה או משומשת מהמומחים של CarsForum

    רנו קליאו RS ספורט

    dddd