תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • פיגו
  • פיגו RCZ
  • נחשפת: פיג'ו RCZ R

    פיגו RCZ

    פיג'ו חושפת את גרסת ה-R של ה-RCZ - גרסת ביצועים חזקה במיוחד עם מנוע 1.6 ליטר טורבו-בנזין בהספק של 270 כוחות סוס.

    • 11-07-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    פיג'ו חושפת את דגם הייצור הסדרתי של ה-RCZ R, גרסת הביצועים החזקה והספורטיבית של פיג'ו. דגם הקונספט של ה-RCZ R נחשף לראשונה בשנה שעברה וחשף את תכניותיה של היצרנית  בכל הנוגע לגרסת העל הזו, שתהיה למעשה דגם הייצור הסדרתי החזק והמהיר ביותר שמייצרת פיג'ו. הדגם ייחשף לראשונה מחר, בפסטיבל המהירות של גוד-ווד. לאחר מכן ייחשף רשמית בתערוכת פרנקפורט שתיפתח בספטמבר הקרוב. שיווקו הסדיר צפוי להתחיל רק בתחילת שנת 2014.

    גרסת ה-R של פיג'ו RCZ מתבססת על דגמי 2013 של ה-RCZ עם שינויים קלים שנועדו להבדיל אותו מהדגמים הרגילים. השינויים כוללים בעיקר כיתוב אדום בגריל הקדמי, מראות צד בצבע שחור וספוילר אחורי גדול יותר. חדי העין יזהו גם את הנמכה של 10 מילימטרים בגובה המתלים וחישוקי סגסוגת בקוטר 19 אינטש' עם צביעה דו-גוונית. בתוך תא הנוסעים הותקנו מושבי ספורט חדשים ותפירה אדומה ברחבי תא הנוסעים.

    פיג'ו RCZ R

    השינוי העיקרי שמציגה פיג'ו RCZ R הוא כמובן ביחידת ההנעה. בפיג'ו מציגים כאן מנוע 1.6 ליטר טורבו-בנזין חדש שמצליח להפיק הספק מרבי מרשים למדי מנפח צנוע - לא פחות מ-270 כוחות סוס וכ-34 קג"מ של מומנט מרבי. ביחד עם תיבת הילוכים ידנית (6 הילוכים) ומשקל עצמי נמוך יחסית (1,280 קילוגרמים), מציגה ה-RCZ R נתוני ביצועים מרשימים למדי. זינוק מעמידה ל-100 קמ"ש ב-5.9 שניות ומהירות מרבית מוגבלת מחשב של 250 קמ"ש.

    בנוסף כולל המפרט הטכני מערך מתלים משודרג עם מספק רחב יותר לטובת יציבות משופרת, דיפרנציאל מוגבל החלקה ומערכת בלימה משודרגת עם צלחות מוגדלות.

    קבלו הצעה אטרקטיבית ברכישת פיג'ו חדשה או משומשת מהמומחים של CarsForum

    פיג'ו RCZ R

    dddd