תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • סוזוקי
  • סוזוקי סוויפט
  • סוזוקי סוויפט מתחדשת בשתי גרסאות נוספות

    סוזוקי סוויפט

    סוזוקי חושפת שתי גרסאות מעניינות וחדשות לסוויפט הקומפקטית - סוויפט ספורט במרכב 5 דלתות וסוויפט 4X4.

    • 09-07-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    סוזוקי חושפת בבריטניה שתי גרסאות נוספות ומעניינות במיוחד של הסוויפט החדשה. הסופר מיני הקומפקטית של סוזוקי חגגה בחודש שעבר שלוש שנים מאז נחשפה לראשונה, זמן טוב לרענן אותה עם שתי גרסאות חדשות - גרסת הנעה כפולה (4X4) וגרסת ספורט עם מרכב 5 דלתות. שתי הגרסאות החדשות הן חלק ממתיחת הפנים הקלה שעבר הדגם בחודש שעבר, שכללה בעיקר הוספה של תאורת DRL מבוססת LED והעברת מאותתי הצד מהכנפיים הקדמיות למראות הצד.  

    סוזוקי סוויפט 4X4

    גרסת ה-4X4 של הסוויפט החדשה מיועדת לשיווק בעיקר בשווקים אירופאיים ובשוק היפני. גרסה זו כוללת מערכת שהוגבהה בכ-25 מילימטרים ומערכת הנעה כפולה קבועה נשלטת מחשב. כאופציה תוצע גם חבילת קישוטים הכוללת פסי קישוט שחורים מעל בתי הגלגלים ופגושים עם נגיעות כסופות, למראה קרבי וקשוח יותר. הדגם ישווק עם מנוע ה-1.25 ליטר המוכר ועם תיבת הילוכים ידנית, ללא אופציה לתיבת הילוכים אוטומטית. המחיר בבריטניה יחל ב-11,500 ליש"ט (כ-62,500 ₪).

    בנוסף חושפת סוזוקי גרסת 5 דלתות לסוויפט ספורט החדשה. עד כה שווקה המכונית רק בתצורת 3 דלתות, אך בסוזוקי מציינים שבהתאם לדרישת הלקוחות הוסיפו כעת גרסה שימושית יותר. מלבד תוספת הדלתות אין שינוי במפרט הטכני של המכונית, שימשיך להתבסס על מנוע אטמוספרי בנפח 1.6 ליטר בהספק מרבי של 136 כוחות סוס המשודך לתיבת הילוכים ידנית (6 הילוכים). מחירו של דגם זה יהיה גבוה בכ-500 ליש"ט ממחירו של דגם ה-3 דלתות והוא יעמוד על 14,300 ליש"ט (כ-77,500 ש"ח).

    סוזוקי סוויפט ספורט

    dddd