תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • סקודה
  • סקודה יטי
  • סקודה יטי בשתי גרסאות חדשות

    סקודה יטי

    סקודה מרעננת את היצע הגרסאות של היטי בישראל – גרסת הדיזל יוצאת ושתי גרסאות בנזין, 1.4 ו-1.8 ליטר, נכנסות.

    • 08-07-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    שתי גרסאות בנזין חדשות של סקודה יטי מגיעות בימים אלו לישראל. לאור עליית המחיר הצפויה בחודש הבא בשל עדכון המיסוי הירוק, מפסיקה חטיבת סקודה את שיווקה של גרסת הדיזל של היטי ומכריזה על הגעתן של שתי גרסאות חדשות המצוידות במנועי TSI (בנזין). שתי גרסאות אלו יצטרפו אל גרסת ה-1.2 ליטר בנזין (ידנית ואוטומטית) שמשווקת כיום בהצלחה נאה יחסית. לדברי ג'קי אביב, מנהל חטיבת סקודה בצ'מפיון מוטורס, היטי נהנה מעלייה של כ-20 אחוזים במכירות בהשוואה לשנה שעברה והגדלת מספר הדגמים תעזור לחזק את הצלחתו של הדגם בישראל.

    סקודה יטי

    הגרסה הראשונה שמצטרפת להיצע הדגמים של סקודה יטי היא גרסת ה-1.4TSI, בהספק של 122 כוחות סוס. גרסה זו מצוידת בתיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים (DSG) עם 7 הילוכים ומערכת הנעה קדמית. גרסה זו צורכת בממוצע 15.1 קילומטרים לליטר ומזנקת מעמידה ל-100 קמ"ש ב-10.6 שניות.
    הגרסה הבכירה תצויד במנוע ה-1.8TSI, בהספק של 153 כוחות סוס. לגרסה זו מערכת הנעה כפולה ותיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים (DSG) עם שישה הילוכים. גרסה זו צורכת בממוצע 12.5 קילומטרים לליטר ומזנקת מעמידה ל-100 קמ"ש ב-9 שניות.

    שתי הגרסאות החדשות ישווקו בשתי רמות אבזור - Ambition הבסיסית ו-Elegance המאובזרת. גרסת ה-Ambition כוללת הגה כוח מתכוונן לגובה ולעומק, מערכת שמע עם שקע AUX ושליטה מההגה, מראות צד חשמליות, מחשב דרך, מערכת בקרת אקלים מכאנית Climatronic וחישוקי סגסוגת בקוטר 16 אינטש'.
    דגם ה-Elegance יכלול בנוסף גם בקרת שיוט, מושבים קדמיים עם כיוון לגב התחתון, תצוגת MaxiDot למחשב הדרך, מערכת שמע משודרגת (Bolero), חישוקי סגסוגת בקוטר 17 אינטש' ומערכת לסיוע בכניסה לחנייה.
    האבזור הבטיחותי של שני הדגמים כולל 6 כריות אוויר, בקרת יציבות, פנסי ערפל ומערכת לניטור לחץ אוויר בגלגלים (TPMS).

    מחירה של סקודה יטי TSI יחל ב-151,500 ₪ לדגם ה-Ambition וב-161,500 ₪ לדגם ה-Elegance. גרסת ה-1.8TSI תעלה כ-167,500 ₪ בגרסת ה-Ambition וכ-176,500 ₪ בגרסת ה-Elegance.

    בתקופת ההשקה ישודרגו הלקוחות המזמינים את גרסאות ה-Ambition בחבילת Adventure בשווי 5,000 ₪ הכוללת הגה מצופה עור, חלונות אחוריים כהים, פסי קישוט דקורטיביים, ריפודי בד שחור בדוגמא ייחודית, חישוקי סגסוגת בקוטר 17 אינטש' ובתי מראות בצבע שחור.

    קבלו הצעה אטרקטיבית ברכישה סקודה חדשה או משומשת מהמומחים של CarsForum

    סקודה יטי

    dddd