תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • אופל
  • אופל אינסיגניה סטיישן
  • אופל אינסיגניה סטיישן
  • אופל אינסיגניה סטיישן – בגרסת הפנאי שטח

    אופל אינסיגניה סטיישן

    אופל מציגה גרסת פנאי-שטח המבוססת על האינסיגניה סטיישן מתוחת הפנים. שיווקה יחל לקראת סוף השנה.

    • 04-07-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    מתיחת הפנים שעברה אופל אינסיגניה בחודש שעבר מתרחבת, עם גרסה חדשה בעיצוב פנאי-שטח קרבי. לאופל אין אף רכב פנאי בינוני או גדול בהיצע הדגמים הנוכחי שלה, ולמעשה למעט המוקה הקטן היא אינה משווקת כלל רכבי פנאי. הגרסה דמוית השטח של האינסיגניה אמורה למלא במידה מסוימת את החלל הזה בהיצע הדגמים של אופל.

    אופל אינסיגניה קאנטרי

    גרסת ה-Country Tourer מוסיפה לאינסיגניה סטיישן מערכת מתלים מוגבהת (תוספת של 20 מילימטרים ) ומערכת הנעה כפולה קבועה עם בקרה אלקטרונית. המערכת כוללת דיפרנציאל אחורי מוגבל החלקה נשלט מחשב כך שביחד עם מערכת בקרת המשיכה שמותקנת בגלגלים הקדמיים ועם דיפרנציאל ההלדקס המרכזי מתקבלת מערכת הנעה כפולה שמיועדת גם לשבילי עפר.

    היצע המנועים של הדגם יתבסס על המנועים הקיימים של האינסיגניה ויכלול שני מנועי טורבו-דיזל בלבד. לגרסת הבסיס מנוע בנפח 2 ליטרים בהספק מרבי של 165 כוחות סוס. לגרסה הבכירה מנוע בנפח זהה המצויד בשני מגדשי טורבו (BiTurbo) שהספקו המרבי הוא 195 כוחות סוס. שני המנועים יוצעו עם תיבת הילוכים אוטומטית בעלת שישה הילוכים, כאשר הדגם החלש יוצע גם עם תיבת הילוכים ידנית.

    הדגם ייחשף רשמית בתערוכת הרכב של פרנקפורט שתיפתח בחודש ספטמבר הקרוב. השיווק הסדרתי יחל לקראת סוף השנה הנוכחית.

    אופל אינסיגניה קאנטרי

    dddd