תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • סיאט
  • סיאט טולדו
  • סיאט טולדו החדשה – בקרוב בישראל

    סיאט טולדו

    סיאט חוזרת לסגמנט המשפחתיות בישראל ומשיקה את הטולדו - אחותה התאומה של הראפיד. מחירה יחל ב-104 אלף ש"ח לדגם הידני.

    • 24-06-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    סיאט טולדו החדשה, המשפחתית הקומפקטית החדשה של סיאט, תושק בתחילת החודש הבא בישראל. הטולדו, שנחשפה לראשונה לפני שנה בדיוק, חולקת פלטפורמה עם משפחתית קומפקטית אחרת שהשיקה כאן צ'מפיון מוטורס לפני כמה חודשים - סקודה ראפיד. כמו הראפיד, גם הטולדו תנסה להוכיח שהיא מכונית משפחתית של ממש, כשהיא מתהדרת בממדים מהנדיבים בקטגוריה. הטולדו מתהדרת בבסיס גלגלים באורך של כ-260 סנטימטרים, באורך כללי של 448 סנטימטרים ובתא מטען שנפחו 550 ליטרים (1,490 ליטרים לאחר קיפול המושבים).

    סיאט טולדו

    שני דגמים עיקריים של סיאט טולדו יושקו בשלב זה בישראל. דגם הבסיס יצויד במנוע 1.2TSI בהספק של 105 כוחות סוס ובשידוך לתיבת הילוכים ידנית עם 6 הילוכים. גרסה זו מזנקת מעמידה ל-100 קמ"ש ב- 10.3 שניות וצורכת בממוצע כ-18.5 קילומטרים לליטר על פי נתוני היצרן.
    הגרסה העיקרית בישראל תצויד במנוע 1.4TSI בהספק מרבי של 122 כוחות סוס ובשידוך לתיבת ההילוכים הרובוטית כפולת המצמדים המוכרת (DSG) עם שבעה הילוכים. גרסה זו מהירה יותר ומזנקת מעמידה ל-100 קמ"ש ב-9.5 שניות. צריכת הדלק שלה מעט גבוהה יותר ועומדת על 17.2 קילומטרים לליטר בממוצע.

    שני הדגמים של סיאט טולדו החדשה ישווקו באותה רמת האבזור - Style. רמת אבזור זו כוללת 6 כריות אוויר, בקרת יציבות, מערכת עזר לזינוק בעליה (Hill Hold) ועיגוני ISOFIX. אבזור הנוחות כולל בקרת אקלים, בקרת שיוט, מערכת שמע מקורית עם חיבור AUX, ידית הילוכים ובלם יד מצופי עור, חישוקי סגסוגת ומחשב דרך.

    סיאט טולדו - מפרט טכני להורדה

    מחירה של הטולדו החדשה יחל ב-104 אלף ₪ לדגם ה-1.2 ליטר הידני, בעוד מחירו של הדגם האוטומטי (1.4TSI DSG) יעמוד על כ-117 אלף ₪. בתקופת ההשקה תציע צ'מפיון מוטורס במתנה חבילת מולטימדיה הכוללת מסך מגע, דיבורית בלוטות', מצלמת רוורס וחיישני חניה.

    קבלו הצעה אטרקטיבית ברכישת סיאט חדשה או משומשת מהמומחים של CarsForum

    סיאט טולדו

    dddd