תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • רנו
  • רנו קולאוס
  • רנו קולאוס 2013 – מתיחת פנים לדגם

    רנו קולאוס

    רנו מעדכנת את רכב הפנאי הקומפקטי שלה, הקולאוס, עם מתיחת פנים הכוללת עיצוב חזית חדש ורמות אבזור חדשות.

    • 20-06-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    רנו ממשיכה לעדכן את היצע הדגמים שלה עם עיצוב החזית הנוכחי שלה כשהפעם הגיע תורו של רכב הפנאי רנו קולאוס. מתיחת הפנים הזו אינה משמעותית במיוחד וכוללת בעיקר שינויים קוסמטיים חיצוניים או פנימיים, לא שינוי משמעותי במפרט הטכני של המכונית. מדובר במתיחת פנים שמגיעה לקראת סוף חייו של הדגם, שלא זכה להצלחה רבה בישראל כמו הקשקאי איתו הוא חולק את מכלוליו. כמו הקשקאי, שדגם חדש שלו צפוי להופיע במהלך שנת 2014, גם דור חדש של הקולאוס צפוי להופיע במהלך שנת 2014.

    רנו קולאוס 2013

    במסגרת מתיחת הפנים מקבל רנו קולאוס כאמור את עיצוב החזית החדש של רנו, עם סמל גדול יותר של היצרנית וגריל קדמי בעיצוב חדש. בשאר חלקי הרכב אין שינויים מהותיים בעיצוב, למעט חישוקי הסגסוגת המקוריים שמקבלים עיצוב חדש וצביעה בשני גוונים. בנוסף תוצע גם אופציה לפסי קישוט בצבע כרום וכן לצבע חיצוני חדש (בגוון חום).

    גם בתוך תא הנוסעים יש שדרוגים קלים. ברנו עדכנו את רמות האבזור והוסיפו אופציה למושבי עור מקוריים. בנוסף תוצע כאופציה מערכת המולטימדיה החדשה של רנו, ה-R-LINK, שמוצעת גם בדגמים האחרים של היצרנית (למשל רנו קליאו החדשה). אופציות נוספות בתוספת תשלום יכללו כעת גם התראה על רכבים בשטחים המתים (BSW), מצלמת רוורס, מערכת כניסה ללא מפתח ומערכת בקרת ירידה במורד.

    המפרט הטכני של רנו קולאס 2013 נותר ללא שינוי והרכב ימשיך להימכר עם אותם המנועים ומערכת ההנעה איתם נמכר עד כה. גרסת הבנזין מוצעת עם מנוע בנפח 2.5 ליטרים בהספק של 170 כוחות סוס. בנוסף יוצעו גם שתי גרסאות של מנוע ה-2 ליטרים טורבו-דיזל בהספקים של 150 או 175 כוחות סוס. מערכת הנעה כפולה תוצע כאופציה בחלק מהדגמים, כמו גם תיבת הילוכים אוטומטית.

    קבלו הצעה אטרקטיבית ברכישת רנו חדשה או משומשת מהמומחים של CarsForum

    רנו קולאוס 2013

    dddd