אופל אינסיגניה מתחדשת – מתיחת פנים

אופל אינסיגניה

האינסיגניה של אופל מתחדשת עם מתיחת פנים - מוותרת על הקונסולה המרכזית העמוסה ומקבלת מנועי טורבו חדשים.

  • 12-06-2013
  • מאת: מערכת CarsForum

אופל אינסיגניה, מכונית הסדאן הגדולה של אופל, תקבל במהלך 2013 מתיחת פנים ראשונה. האינסיגניה היא ספינת הדגל הנוכחית של אופל והיא מיוצרת כמעט ללא שינויים מאז השקתה בשנת 2008. כעת, לאחר שאחיותיה לפלטפורמה - ביואיק לה-קרוס ושברולט מאליבו - קיבלו כבר את מתיחות הפנים שלהם הגיע גם תורה של אופל להעניק למכונית את הטיפול הקוסמטי הדרוש. אך יש לציין שההצלחה היחסית של האינסיגניה (כ-580 אלף מסירות) אחראית לכך שהשינויים הקוסמטיים קלים יחסית והדגם נותר דומה למדי לקודמו.

אופל אינסיגניה 2013

בחזית, מקבלת אופל אינסיגניה 2013 פנסים חדשים המשלבים בתוכם תאורת DRL מבוססת LED. כמו כן ניתן להבחין בפגוש קדמי חדש, המשלב בתוכו פנסי ערפל עגולים חדשים. השינוי החיצוני הבולט ביותר נמצא דווקא בחלקה האחורי של המכונית, שם מקבלת האינסיגניה פנסים חדשים לחלוטין בעיצוב נאה יותר.

השינויים הגדולים יותר מסתתרים דווקא בפנים. באופל שדרגו את תא הנוסעים של האינסיגניה ונפתרו, סוף סוף, מהקונסולה המרכזית עמוסת הכפתורים שמאפיינת את הדגם הנוכחי. אופל איחדה את כל הכפתורים הקטנים למסך מגע אחד, דרכו מתבצעת השליטה בכל מערכות הבידור ברכב. לוח השעונים חודש גם כן והוא יציע כעת עיצוב סטנדרטי יותר. גלגל ההגה וכפתורי השליטה שעליו עוצבו מחדש.

אופל אינסיגניה 2013

חידוש חשוב נוסף שמקבלת אופל אינסיגניה בשנת 2013 הוא להיצע המנועים. את מנוע ה-2 ליטר טורבו-בנזין (220 כוחות סוס) שמשווק בארץ יחליף מנוע חדש מסדרת ה-SIDI החדשה של היצרנית. למנוע החדש הספק מרבי של 250 כוחות סוס והוא ישודך לתיבת הילוכים אוטומטית עם 6 הילוכים. למנוע החדש ביצועים מעט טובים יותר משל הדגם הקודם (7.7 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש, לעומת 7.8 שניות בדגם הקודם) אך גם צריכת דלק טובה יותר - כ-12 קילומטרים לליטר (לעומת 11 קילומטרים לליטר בדגם הקודם).

בנוסף תציע אופל גם גרסת טורבו-בנזין חדשה וחלשה יותר, המתבססת על מנוע ה-1.6 ליטר שנחשף לפני כחודשיים. למנוע החדש הספק מרבי של 180 כוחות סוס ואופציה לתיבת הילוכים אוטומטית, מה שיאפשר אולי ליבואן המקומי להביאו ארצה במחיר נמוך יותר ממחירה הנוכחי של האינסיגניה 2 ליטר טורבו ולהתקרב למחיריהן של המתחרות הישירות.

מנועי הדיזל של אופל אינסיגניה 2013 יוחלפו אף הם. את מנוע ה-2 ליטר טורבו-דיזל (160 כוחות סוס) שמשווק כיום בישראל יחליף מנוע חדש באותו הנפח שיוצע בהספקים של 120 ו-140 כוחות סוס. המנוע החדש יהיה חסכוני מקודמו (כ-27 קילומטרים לליטר בדגם הידני) ויצויד במערכת Start&Stop כסטנדרט.

שיווקה של של אופל אינסיגניה 2013 באירופה יחל במהלך הקיץ הקרוב. לישראל צפוי הדגם להגיע רק בתחילת שנת 2014.

הירשמו עכשיו וקבלו מהמומחים של CarsForum הצעה אטרקטיבית ברכישת אינסיגניה חדשה או משומשת.

אופל אינסיגניה 2013

dddd