תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • מיצובישי
  • מיצובישי ספייס סטאר
  • מיצובישי ספייס סטאר נוחתת בישראל

    מיצובישי ספייס סטאר

    מיצובישי משיקה בישראל את הספייס-סטאר, מכונית קומפקטית עם צריכת דלק נמוכה במיוחד ומחיר אטרקטיבי – החל מ-70 אלף ₪ לדגם הידני.

    • 11-06-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    מיצובישי חוזרת לסגמנט הקומפקטיות ומשיקה בישראל את מיצובישי ספייס-סטאר. המכונית הקומפקטית החדשה של מיצובישי תוכננה כמכונית חסכונית אך משתלמת לקנייה. במהלך תכנון המכונית שמה מיצובישי דגש על נקודות כמו משקל עצמי נמוך במיוחד (כ-860 קילוגרמים בלבד בדגם האוטומטי), עיצוב אווירודינמי ומרחב פנימי טוב יחסית למקובל בקטגוריה. התוצאה היא מכונית אווירודינמית במיוחד (מקדם גרר של 0.27Cd) וחסכונית במיוחד בדלק - 25 קילומטרים לליטר בדגם הידני או 23.2 קילומטרים לליטר בדגם האוטומטי.

    מיצובישי ספייס סטאר

    מיצובישי ספייס סטאר תשווק בישראל בשתי תצורות עיקריות. לדגם הבסיס מנוע בנפח ליטר אחד ותיבת הילוכים ידנית. מנוע זה מפיק 71 כוחות סוס ומומנט מרבי של 9 קג"מ והוא מצויד גם במערכת Start&Stop. בנוסף תוצע גם גרסה אוטומטית המצוידת בתיבת הילוכים רציפה (CVT) ובמנוע גדול יותר, שנפחו 1.2 ליטר והספקו המרבי 80 כוחות סוס. בשני המקרים מדובר על מנוע 3 צילינדרים עם תזמון שסתומים משתנה (MIVEC).
    בתחילת שנת 2014 אמורה להגיע ארצה גם גרסת הסדאן המבוססת על אותו הרכב. בהמשך השנה תשיק היבואנית גם את הגרסה ההיברידית של מיצובישי אאוטלנדר.

    מיצובישי ספייס סטאר - מפרט טכני להורדה

    הגרסה הידנית של מיצובישי ספייס סטאר תשווק ברמת האבזור Invite הכוללת 6 כריות אוויר, מערכת בקרת יציבות, עיגוני ISOFIX, ספוילר אחורי, מערכת שמע בהתקנה מקומית, שני חלונות חשמל קדמיים ולחצן ECO לשיפור צריכת הדלק. מחירו של הדגם הידני יעמוד על כ-70 אלף ₪.

    הגרסה האוטומטית תשווק ברמת אבזור מעט גבוהה יותר, Instyle. רמת אבזור זו מוסיפה לרמת האבזור הבסיסית גם חלונות אחוריים כהים, מערכת שמע מקורית עם כניסת USB, שני חלונות חשמל אחוריים, מראות וידיות בצבע הרכב, הפעלה אוטומטית למגבים, חלונות אחוריים כהים והפעלה אוטומטית לאורות הדרך. מחירו של הדגם האוטומטי יעמוד על כ-80 אלף ₪.

    קבלו עוד היום הצעה אטרקטיבית לרכישת הספייס סטאר החדשה מהמומחים של CarsForum.

    מיצובישי ספייס סטאר

    dddd