תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • רנו
  • רנו מגאן קופה
  • רנו מגאן קופה ידנית מגיעה לישראל

    רנו מגאן קופה

    גרסה חדשה של רנו מגאן קופה תגיע בקרוב לישראל, כשהיא מצוידת במנוע טורבו-בנזין ובתיבת הילוכים ידנית. המחיר יחל ב-110 אלף ש"ח.

    • 02-06-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    חברת קרסו מוטורס, יבואנית רנו לישראל, מרחיבה משפחה המגאן בישראל ומשיקה גרסה חדשה - רנו מגאן קופה ידנית. הדור הנוכחי של המגאן קופה הגיע ארצה בתחילת שנת 2011 אך שווקה בארץ במספר מוגבל של גרסאות שכלל בעיקר את גרסאות הספורט (RS ו-CUP) וגרסת בנזין אוטומטית (2 ליטר אוטומטית-רציפה). קצב המכירות לא היה גבוה במיוחד, בעיקר לאור מחירה הגבוה יחסית של המגאן קופה - 145 אלף ₪ לגרסה האוטומטית, כ-220 אלף ₪ לגרסאות הספורטיביות.

    רנו מגאן קופה

    אך לאור ההצלחה של הקליאו הידנית וחזרתם של הגירים הידניים לשוק הרכב המקומי, תרחיב בקרוב היבואנית את היצע הגרסאות עם גרסת בסיס ידנית חדשה. רנו מגאן קופה ידנית מצוידת במנוע הטורבו-בנזין החדש של רנו (TCe115), שצפוי להיות אחד מהמנועים העיקריים שישמשו את רנו קליאו החדשה בישראל. מנוע זה מפיק הספק מרבי של 115 כוחות סוס ומומנט מרבי של כ-19 קג"מ מנפח של 1.2 ליטר. הוא משודך לתיבת הילוכים ידנית עם 6 הילוכים. גרסה זו מזנקת מעמידה ל-100 קמ"ש ב-10.9 שניות וממשיכה למהירות מרבית של 185 קמ"ש. צריכת הדלק הממוצעת על פי נתוני היצרן עומדת על כ-18.9 קילומטרים לליטר.

    רשימת האבזור של רנו מגאן קופה ידנית תהיה מעט פחות מפנקת מרשימת האבזור של הדגם האוטומטי והיא צפויה לכלול מזגן רגיל במקום מערכת בקרת אקלים מפוצלת, מפתח רגיל במקום מערכת התנעה ללא מפתח, מערכת שמע מקורית ו-6 כריות אוויר.
    מחירו של הדגם יעמוד על כ-110 אלף ₪. שיווקו בפועל צפוי להתחיל במהלך השבועות הקרובים.

    קבלו הצעות אטרקטיביות ברכישת רנו מגאן חדשה או משומשת מהמומחים של CarsForum.

    רנו מגאן קופה

    dddd