תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • שברולט
  • שברולט מאליבו
  • שברולט מאליבו 2014 – מתיחת פנים לדגם

    שברולט מאליבו

    מתיחת פנים ראשונה לשברולט מאליבו, כשנתיים לאחר שהוצגה לראשונה בארה"ב. משדרגת את היצע המנועים, תא הנוסעים ומשנה את כיול המתלים.

    • 02-06-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    חודשיים לאחר שהושקה שברולט מאליבו החדשה בישראל, חושפת היצרנית בארצות הברית מתיחת פנים ראשונה לדגם. מתיחות פנים מוקדמות הן לא עניין נפוץ בתעשיית הרכב ובדרך בכלל הן מגיעות כשלוש או ארבע שנים לתוך מסלול חייו של הדגם. אך בשברולט מגיבים לביקורת שנמתחה על הדגם בחו"ל ומציגים מתיחת פנים לדגם פחות משנתיים לאחר שהוצג לראשונה בארצות הברית.

    שברולט מאליבו 2014

    שברולט מאליבו החדשה לשנת 2014 מציגה עדכונים קלים לעיצוב החיצוני. הגריל הקדמי עוצב מחדש, כמו גם יחידות התאורה האחוריות. ההבדל המהותי נמצא בתוך תא הנוסעים. שם החליפה שברולט את המושבים בכדי לשפר את תנוחת הישיבה ובעיקר לשפר את מרווח הברכיים של היושבים מאחור (תוספת של כ-32 מילימטרים). בתא הנוסעים שודרגה גם הקונסולה המרכזית וכעת היא כוללת שני מחזיקי כוסות נוספים, שני תאי אכסון לטלפונים סלולאריים ומשענת יד ארוכה יותר. בנוסף מעדכנת שברולט את רשימת האבזור הבטיחותי ומוסיפה אופציות לזיהוי רכבים בשטחים המתים ומצלמת רוורס מקורית.

    השדרוג המכאני של שברולט מאליבו לשנת 2014 כולל מערך מתלים משודרג שכויל מחדש, לטובת שיפור נוחות הנסיעה ופחות העברות משקל בזמן האצות או פניות. הגה הכוח ודוושת הבלים כוילו אף הם מחדש, כדי שיעניקו תחושה טובה ובטוחה יותר.

    גם היצע המנועים שודרג. המאליבו מקבלת מנוע 2.5 ליטר בנזין משודרג עם תזמון שסתומים משתנה ומערכת Start&Stop, שהספקו המרבי הוא 196 כוחות סוס. מנוע ה-2 ליטר טורבו-בנזין (המשווק בישראל) שודרג אף הוא וכעת יפיק המנוע מומנט מרבי גדול יותר (40 קג"מ לעומת 36 קג"מ לפני מתיחת הפנים).

    הירשמו עכשיו וקבלו הצעות אטרקטיביות מהמומחים של CarsForum ברכישת שברולט מאליבו.

    שברולט מאליבו 2014

    dddd