תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • קיה
  • קיה קארנס
  • קיה קארנס החדשה בישראל

    קיה קארנס

    קיה משיקה את הדור השני של הקארנס בישראל, עם מנוע 2 ליטר בנזין ותיבת הילוכים אוטומטית. מחיר החל מ-163 אלף ש"ח.

    • 26-05-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    טלקאר ממשיכה את מתקפת דגמי קיה החדשים בישראל ומשיקה בישראל את קיה קארנס החדשה. הדור השני של הקארנס נחשף בסוף השנה שעברה בתערוכת הרכב של פריז ומגיע אלינו כמה חודשים לאחר שהחל שיווקו באירופה. הקארנס החדש ממשיך את קו העיצוב הנוכחי של היצרנית, כפי שפגשנו לאחרונה בדגמי הסיד החדשים, הפורטה החדשה והפרו-סיד הספורטיבית. לדברי יהודה בר נתן, מנהל המכירות של טלקאר, הקארנס החדשה תפנה בעיקר למשפחות בעלות סגנון חיים פעיל שאינן מוכנות להתפשר בין עיצוב לשימושיות ותהיה אבן דרך חשובה בבניינה של קיה כמותג רכב מוביל בישראל.

    קיה קארנס החדשה

    קיה קארנס החדשה קצרה בכשני סנטימטרים מהקארנס היוצאת (452.5 סנטימטרים) ונמוכה בכ-4.5 סנטימטרים ממנה (160.5 סנטימטרים), אך בקיה מבטיחים כי הארכת בסיס הגלגלים בכ-5 סנטימטרים דווקא תתרום לשיפור מרווח הפנים של הרכב. נפח תא המטען של הרכב החדש עומד על 103 ליטרים כשכל המושבים פתוחים, 492 ליטרים לאחר קיפול שורת המושבים השלישית או 1,667 ליטרים לאחר קיפול שתי שורות המושבים האחוריות.

    לישראל תגיע קיה קארנס החדשה עם מנוע בנזין בנפח 2 ליטרים שהספקו המרבי 165 כוחות סוס. הוא ישודך לתיבת הילוכים אוטומטית רגילה, בעלת שישה הילוכים. צריכת הדלק הממוצעת של הדגם, על פי נתוני היצרן, עומדת על כ-12.6 קילומטרים לליטר. הרכב מזנק מעמידה ל-100 קמ"ש ב-10.8 שניות וממשיך למהירות מרבית של 200 קמ"ש.

    קיה קארנס החדשה

    קיה קארנס החדשה תוצע בישראל בשתי רמות אבזור. רמת האבזור EX כוללת שש כריות אוויר, בקרת יציבות, מערכת עזר לזינוק בעליה (HAC), חלונות אחוריים כהים, חישוקי סגסוגת, מערכת בקרת שיוט עם מגביל מהירות, מערכת שמע מקורית עם שליטה מההגה ודיבורית בלוטות'. הדגם המאובזר יותר, פרימיום, יכלול בנוסף גם חישוקי סגסוגת גדולים יותר (17 במקום 16 אינטש') גריל קדמי בעיצוב שונה, ידיות בגימור כרום גג שמש ועוד.

    מחיר גרסת ה-EX יעמוד על 162,900 ₪ ומחיר גרסת הפרימיום יעמוד על 166 אלף ₪.

    לקבלת הצעה אטרקטיבית ברכישת הקארנס החדש - הירשמו כאן!

    קיה קארנס החדשה

    dddd